@Muis=> jij had ook een mega-buik tijdens je zwangerschap. Ik ook. Ik ben nu zeven weken verder en heb dus nog een behoorlijke flubberbuik..., maar gelukkig geen striae! Wel nog een dikke pigmentstreep. Misschien had je het er ergens bij gezet, maar hoe lang heeft het bij jou geduurd voordat je buik weer zo mooi glad werd? Ziet er super uit!
Uhmmmmm ik denk 3 maandjes ofzo? ik droeg echt dag en nachts zon zwarte figuurcorrigerende broek van de hema.... echt een aanrader hoor.... en moest voor mijn bekken oefeningen doen, met mijn buik.. elke keer mn navel naar binnen trekken en weer loslaten.... dat heeft misschien ook geholpen! en als ik nu voorover buig dan zie je het nog wel hoor, huid is niet meer zo strak als in het begin
deze is dat HEMA - dames - ondergoed - figuurcorrigerend - knicker figuurcorrigerend gaat helemaal over je buik heen..... het zit ook echt fijn vond ik!!!
En deze foto is met ongeveer 32 weken gemaakt, ik heb helaas geen foto van de laatste weken, maar m'n buik was wel heel groot.
@muis: dankje! Ik heb even teruggekeken, maar wat had jij een super toeter!!! En weer mooi plat naderhand! Ik was niet extreem, al vond ik me heel dik! Nu heb ik gewoon nog een beetje een bultje, vooral als ik gegeten heb. Volgens mij geen vet, maar slappe hap..! haha!
Ik had geen hele grote buik toen ik zwanger was. Aan de zijkant en onder mijn broekrand zaten wat streepjes. Hier ben ik 40+6, toen de weeën begonnen. Ze heeft nog 6 dagen op zich laten wachten:
En dit is een half jaar na de bevalling: Ik zit iets onder mijn startgewicht. Het onderbuikje ontpopt zich 's avonds tot een ik-lijk-wel-weer-zwanger-buik.
Foto'tje voor het blad wij jonge ouders... 31 weken zwanger. Buik met 39.4 weken was wel iets groter hoor...
Ik sta links in oranje bloes en dit was 5 dagen na de bevalling. Ik heb helaas geen betere foto... Werd me meedere keren verteld dat het net leek of dat al maanden gelden bevallen was... Dit is mn tweede kindje in een jaar.....
Hier 2 dagen na de bevalling en zo'n 17 kilo zwaarder dan startgewicht. blegh. Lijk hier nog zwanger, hihihi.
En dan nu een jaar na bevalling, wel 27 weken zwanger van de tweede............... Met 4 kilo extra, vorige keer zat ik al op de 12 kilo extra rond deze tijd. Eigenlijk hoort deze er dus niet bij, maar vind het wel leuk om buikje erbij te zetten.
Zow, ja dat is zeker mooi om te zien! Wat heeft je lichaam dan veel te verduren in een relatief korte periode, he...! Dun, dik, dikker, dikst, dunner, dunst en weer dik, dikker en dikst.. En straks weer dunner en dunner..! haha! Nog even wachten en dan hoop ik dat wij ook voor een tweede gaan!