@Balleke Ja jij binnen een jaar!!!! Dat is helemaal snel zeg. Wel leuk hoor zo dicht op elkaar. Bij mij enigste nadeel dat ik nu door de verweking en waarschijnlijk vorige bevalling nu vreselijke last van mijn bekken heb. Dus was hier iets te snel. Maar oh zo welkom. Kan niet wachten totdat ik over een paar weken weer zo'n hummeltje in mijn armen heb. Maar het is wel een aanslag op je lijf hoor zo snel.
Bij mij was het ook te snel hoor... Onzettend veel pijn gehad aan mn bekken. Gestopt met werken toen ik 23 weken was. En nu nog steeds lage rugpijn en bekken... Hopelijk vliegen de weken voorbij en heb je hummeltje snel in je armen en hopelijk heb minder last/pijn dat ik had na de bevalling.
leuk om te zien.. hier mijn buik 7 wk na de bevalling. Er moeten nog 6 tot 7 kilo af als ik op mijn startgewicht wil komen.
Mijn buik een week na de keizersnee: Bekijk bijlage 143139 Valt me reuze mee hoe snel het weer een beetje in vorm komt. Ik moet er wel bij zeggen dat mn zwangerschapsbuik ook nooit megagroot is geweest (ons beebje is ook maar iets meer dan 2500 gram)
thanx! Ondertussen nog maar 5 kg boven startgewicht na heftig buikgriepje Zal er wel weer snel aan zitten als ik normaal ga eten denk ik..
Wat zien jullie er goed uit! Ik dacht even dat ik het niet meer kwijt zou raken, maar ik kwam er van het weekend achter dat ik na 4 maand op mijn oude gewicht zit!! Joepie! IIk heb wel nog ietsje een buikje soms, maar daar leer ik wel mee omgaan. Was het gewoon niet gewend..!
Ik zal vanavond ff een foto maken. Is wel dan 21 maanden na bevalling hoor. En meiden, vergeet niet.....er zijn tegenwoordig zoveel meisjes van 16 met enorme "lovehandles" dat we ons echt niet hoeven te schamen. En wij hebben nog wel wondertjes op de wereld gezet!