foto's buiken na de bevalling

Discussie in 'De lounge' gestart door Loltsje82, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik vraag me af of ik ooit wel weer bijtrek...... Maar als het topic er nog is als ik bevallen ben zal ik wel ff een paar foto's plaatsen.

2. Niet meer actief

nou iets zwaarder zou ik wel willen wegen..dit is te licht hoor kan ik je vertellen..pas helemaal niet meer in mn eigen kleding.. kleding van mn nichtje van 12 dat zit goed.. :rolleyes: Dus dun zijn is ook niet alles ;) en ik hoef er niks voor te doen..ik eet me suf..doe niet aan sport..maar er komt geen grammetje aan..

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Nee als je echt te dun bent is ook niet fijn.

Maar 53 kilo is voor mijn lengte echt niet te licht. Ik ben maar 1.58, ;)

Ik hoop voor je dat je nog wat mag aankomen, :p

4. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik geloof niet dat je een foto van mijn buik wilt zien...

5. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    pff een platte buik zou ik ook wel willen, maar heb ik nooit gehad.
    Ik ben in mijnzwangerschap zeker 30 kilo aangekomen en er is nu een kilo of 18-20 af.
    Daar bij genomen dat ik al 10 kilo te zwaar was toen ik zwanger raakte betekent dat ik mijn buik er nu uitziet alsof ik 20 weken zwanger ben :(
    Strak zal mijn buik nooit worden, maar hopelijk met de tijd wel weer minder want ik vind het niks dat ik mijn eigen kleding nog steeds niet pas.

6. Niet meer actief

oja idd met die lengte kan het wel ;)

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Come on babe's :D show me the pictures :confused:
    Zal morgen effe foto van m'n buik na een half jaar er op zetten, plat is ie niet, maar ik klaag niet ;)
    Trouwens wel grappig, een buikfoto na de zwangerschap.
    Ach je hebt er zoiets moois voor terug gekregen, wat maakt die buik dan nog uit. Zal beloven er morgen 1 op te zetten....

8. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Zou het je wel willen tonen maarehhhh, ik wilde de voor foto's echt niet hebben :oops: en de na foto's heb ik dus ook niet, ik wil je wel een foto van mijn buik sturen maar dan zie je dus alleen het resultaat na.

Je moet je goed laten informeren over de prijzen, die varieren hier en daar nog weleens.

Ik heb mijn buik/maag/taille en heupen laten doen, 2,2 liter vet is er weggehaald.

Ik was voor mijn zwangerschap 49/50 kilo en dat was eigenlijk te licht, nu zit ik rond de 60.

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb m'n buikfoto na de zwangerschap (nu) in m'n album staan.
    Ben tijdens de zwangerschap 20 kilo aangekomen, nu zit er nog 6 kilo op.Maar ben verder wel tevreden zo ;)

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    JIEHAAA, eindelijk iemand met een foto! Mensi, dat ziet er niet slecht uit hoor! Je buik is in verhouding met de rest van je lichaam zo te zien.
    Ennuh, Amanthis: Kom maar op met die foto's!

Niet dat het wat uitmaakt hoe je buik er na de tijd uitziet, want het belangrijkst is inderdaad de baby die je ervoor terug hebt gekregen, maar ik was gewoon zo benieuwd....

Groetjes Miep

11. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb geen foto van mijn buik na de bevalling (Ryan is ondertussen al 2 jaar), maar ik was binnen een week al lichter dan voor mijn zwangerschap en had meteen een aardig platte buik, wat daarvoor dus niet was. Een jaar geleden ben ik gestopt met borstvoeding en ondertussen zijn er weer wat kilo's aangekomen. Ben bezig met Sonja Bakkeren, dus hoop binnenkort weer een stukkie lichter te zijn.

12. TellMe

TellMe Niet meer actief

Ik heb wel een foto van mijn buik na de zwangerschap in mijn album staan maar daar zie je maar een klein stukje ervan want de foto is van mijn tattoo. Hij is wel weer fijn plat nu, pas al mijn broeken ook weer en ik hoef er nog maar 2 kilo af. Dan is alles weer normaal. Het 'verval' ;) is mij dus echt meegevallen !

13. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Een kind is een verrijking van je leven maar dat wil niet zeggen dat ik me lichaam niet meer belangrijk vind...ik ben en blijf ook nog een gezonde vrouw en moeder!

Misschien ben ik wel net zo erg als de sterren. :oops:

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Nou ik vind het ook belangrijk weer lekker in mijn vel te passen na de bevalling.

Niet dat is mollig lelijk vind, maar ik vind een iets minder dik lijf gewoon mooier en prettiger aanvoelen voor mezelf.

15. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Na 3 kinderen is m'n buik wel iets boller dan voor m'n 2 zwangerschappen, maar ik had dan ook echt geen buik.
    Ben super tevreden en heb er niets voor hoeven doen.
    Door het litteken van de keizersnedes heb ik een "bobbeltje" die ik ook niet wegkrijgt.

En ja ... ik vindt het ook belangrijk om er nog goed uit te zien. Mag dan wel 3 kinderen hebben, maar blijf toch echt een meid van net 27.

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Lindaaa: Jouw buikje ziet er ook super uit zeg! En dat een aantal maanden na de bevalling....

Meer, meer, meer!

Deel Deze Pagina