Nee vroeg ik me af, vanwege de manier van je buik dragen.. Omdat ze altijd zeggen naar voren dragen zijn jongetjes en breed zijn meisjes.. Dus was wel benieuwd in hoeverre dat klopt.. Ik draag zelf heel breed, en is ook mooi roze
Grappig is dat he.. zo zie je maar weer dat er weinig van die baker praatjes kloppen.. Zijn er trouwens nog dames die een buikshoot gaan doen tijdens de zwangerschap?
Mijn man die gefotografeerd als amateur pro heeft ook een studiootje dus die heeft een shoot gedaan, met 27+3 wkn.. over een paar weekjes wil ik ook nog een shoot op het strand. Dit zijn 2 foto's van de shoot
Mooi hoor Nathalja. Ideaal dat je man fotografeert, heb je vast genoeg al vastgelegd Wij willen ook graag een shoot doen maar beetje lastig uitkienen wanneer het het beste is, zo laat mogelijk is natuurlijk het leukst
frida mooie bescheiden buik hoor!! en weer geen striae te bekennen!! haha mooi hoor! ik draai ook breeduit hoor.. en vrij laag ook.. ik ga morgen naar mn vriendin en die doet een cursus fotografie.. dus die wilde wel wat plaatjes schieten. dus ben benieuwd.. jammer dat t zulk bagger weer word.
ooo ja haha zijn niet geweldig vind ik.. vind mezelf zon walrus lol.. maar zal er even paar plaatsen.. edit.. die heb ik niet op mijn eigen laptop staan, zal ze strax even op de mijne ook zetten en dan plaats ik wat
Bekijk bijlage 333290 34 weken Baby ligt "C".. hoofdje beneden, gekromde rug, poten vanboven en poep steekt uit
Mijn buik steekt ook niet zo uit als het goed is kan ik morgen foto plaatsen, hebben vanmorgen 32 weken foto gemaakt, maar heb ze nog niet gehad van manlief
Mooi! Oef dan ben ik niet de enige Men familie zegt wel dat ik super dik geworden ben -_- Pff krijg er iet van! Ze doen juist of ik 40kg ben bijgekomen!!! (Ben er 12 bijgekomen en ik weet niet echt hoe want veel eet ik niet :s (nog misselijk en kan niet veel meer eten, ze ligt echt verkeerd)) & dan nog, ik ben +/- 8 maand ver Wa verwachten ze eigenlijk?
Ik ben al 14 kilo bij gekomen m'n kont en bovenbenen zijn een stuk dikker geworden.. Ben 2 weken minder ver dan jij
Wat een mooie buikjes zie ik weer voorbij komen De mijne is echt minimaal in vergelijking met die van jullie (zou vd week ff proberen nieuwe pica te plaatsen) maar uiteraard bere trots op mn (mini) buikje.. laat anderen maar kletsen