Oh dankjewel voor je antwoord... dus ongeveer bij 16-17 weken? Ik zal maar geduldig zijn, in de zomer zal ik die buik wel beu zijn, zeker als het warm is... Ik blijf het topic volgen, dan kan ik vergelijken Groetjes!
Mooie buikjes hebben jullie al! Ben wel een beetje jaloers. Ik ben ' al ' 15+4, maar niks te zien (ikzelf wel hoor, maar met kleren aan niet). Had gedacht dat het sneller zou gaan omdat het mn tweede zwangerschap is, maar helaas, ook deze keer moet ik weer veel geduld hebben (vorige keer zag je ook pas iets bij 20 weken)
Ik maak inderdaad wel al steeds foto's, zodat ik later kan vergelijken, maar ze zijn het posten hier nog niet waard. Misschien maak ik dit weekend weer een fotootje, die zal ik dan plaatsen
Ik zie echt hele mooie buikjes allemaal al! Maar wat ik mij bijv afvraag is of het echt de baby is die al zo hoog zit of dat het nog een beetje de oganen zijn? Ik kan me baarmoeder wel al wat voelen maar zit nog erg laag! Hoe kan het dat het bij de dames hier dan wel al zo hoog zit die gelijk met mij lopen?
Het zijn voornamelijk darmen die zijn verschoven Mijn bm zit nu (zoals ik ik voel) 2/3 vingers boven m'n schaambot..
Ohh okee dan snap ik het.. het lijkt namelijk wrl al echt op een baby buikje! Leuk hoor! Wou dat ik dat had haha. Wachten op een babybuikje duurt mij nu al te lang haha
Lovekisses, voor mij duurt het ook te lang... maar ik merk wel dat mijn buikje (die ik van nature wel had), nu moeilijk in te houden is... en heb ook de indruk dat er vooral orgaanverschuivingen plaatsvinden... want uiteindelijk pas ik nog in mijn broeken... We zullen geduldig moeten zijn ! xxx
Mijn baarmoeder zit al rond mijn navel, van mezelf heb ik geen buik. Maar de baby is natuurlijk nog klein, alles wordt inderdaad omhoog en opzij etc. gedrukt. 16 weken foto met dochterlief erbij (beetje je hoofd draaien) hij begint nu echt te komen, 's ochtends is hij al duidelijk aanwezig!!
Inneminne, ik zelf heb maatje 40 en me buik is niet perse groter geworden, maar wel voel ik dat me darmen heel erg tegen de oppervlakte liggen. En idd is hij moeilijk in te houden.. voel me ook sneller opgeblazen enzo