Aha, ik ook wij, maatjes 40, zullen ietske moeten wachten op die bolle zwangerschapsbuik ... Maar misschien zijn wij ook kritisch... want andere mensen, vrienden, die zien het al...
Ik zie dat jij 2 weekjes verder bent dan mij.. dus k hoop dat ze bij mij met 15 weken dan wat gaan zien haha.. iedereen vraagt steeds en voelt ook al steeds aan me buik.. pfd vreselijk zolang er nog geen baby buik zit maar alleen lovehandels en een zwembandje hahaha
@Inneminne: Ik heb broekmaat 42 Maar het komt vanzelf joh, bij de ene wat sneller dan bij de ander.. Snap dat het jammer is!
Kledingmaat of postuur maakt niks uit. Hier ook maatje 42 en ook al een buik. Nu is het nog niet van de baby maar goed. Postuur maar niks uit
Hey dames, wachten op een buikje kan ff duren. Bij onze eerste kreeg ik pas een buik met 20 weken. Bij onze tweede met 16 weken en nu bij onze derde met 12 weken. Eerdere zwangerschappen kunnen er dus ook voor zorgen dat je buik sneller groeit. Je lichaam heeft het allemaal al een keer gedaan dus is ook niet meer zo strak. Waar mijn baarmoeder nu zit kan ik niet vertellen, heb ik nooit goed kunnen voelen.... Mag donderdag naar de verloskundige. Dus dan kan ik het jullie laten weten. Hoop dat ze dan ook t hartje kan vinden! Weltrusten Dames!!!
Ohh wat leuk derdedroppie! Laat het maar even weten waar je bm nu zit! En was het zo dat.je met 20 weken ook echt je buikje al kon zien of begon die toen echt te groeien?
Met 20 weken ging het ineens heel erg hard! Heb een foto erbij gedaan van mijn eerste met 20 weken en 24 weken. Laat jullie morgen weten waar mijn baarmoeder nu zit, ben zelf ook heel erg benieuwd!
Ik ben er sinds gisteren achter na goed voelen dat mijn baarmoeder tussen mijn schaambot en navel zit al!! Verklaard meteen mijn buik!!
Deze foto is alweer van 2 weken geleden. Ik ben de eerste weken 4 kilo afgevallen en het is mijn eerste zwangerschap, dus het duurt allemaal wat langer voordat er denk ik echt 'meer buik' komt Maar ach, het begin is gemaakt en loop nu al trots rond met m'n kleine bultje haha
Mercikes voor de geruststellingen ! Hier blijft het voorlopig hetzelfde.. zal blij zijn als ik volgende week woensdag bij de gynae kan !
Haha wat grappig he, die verschillen! Vandaag zei een collega tegen me: wordt het niet eens tijd dat jouw buik begint te groeien ?! Toen dacht ik: jaaaa dat wil ik ook! Maar moet toch echt geduld hebben denk ik haha Bij sommige van jullie zie je echt al wel een mooie bol zeg, dan ben ik nog harstikke plat hihi Ben ook benieuwd of het jullie 1e zwangerschap is of al 2e of 3e? Blijkbaar dat het bij een 1e ook langer duurt (en dus verklaart waarom er bij mij nog zo weinig te zien is )
Ja klopt haha die banner wilt het maar niet doen en heb hem al geprobeerd weg te halen maar ook dat lukt niet! Grrr ik heb hem erop gezet toen ik 4 weken was maar echt mee met de tijd gaat hij niet!
hahaha oke.. je kan hem wel weghalen hier hoor, als je naar handtekening gaat en dan gewoon selecteren en verwijderen.. of een nieuwe banner ergens anders aanmaken en die dan over het geselecteerde van deze banner heen plakken