18+3 eigen berekening, volgens de echo 19+4 maar dit is na een enorme groeispurt. En het is een meisje!!
haha leuk om te zien al die buikjes! Beginnen allemaal te groeien nu Hier die van mij nadat we zaterdag te horen kregen dat het een meisje is !!!
Heey Felice, ik herken je naam nog van een ander topic.. Leuk dat je ook zwanger bent! Ik zal morgen ff een buikfoto erop zetten, lukt nu niet met mobiel :s
Buikje toen ik 19 weken was ondertussen is ie al iets dikker (niet op de pyjama letten, ik draag nu altijd pyjama's van mijn vriend die zitten losser)
Dag meiden, Wat een mooie buikjes komen er voorbij, er komt nu echt schot in! Hier mijn buik met 18+2:
Foto van vandaag 18 weken en 3 dagen.. Merk wel dat mijn buik veel sneller groeit dan bij mijn eerste!!
Sietsie wat een verschil in die paar dagen! Als het goed is heb ik mijn foto's nu ook toegevoegd.. Ben inmiddels wel 22 weken dus moet eigenlijk weer een nieuwe maken haha
Wat een mooie buikjes allemaal! Hier die van mij. Het is mijn derde maar mijn buik valt heel erg mee!