mooie buikjes en wat groeit iedereen goed hihi hier vandaag ook weer een gemaakt. 21 wk en 1 dag dus als ik de foto zie dan denk ik wow dikke buik!! maar merk dat zo in t echt helemaal niet zo.. ja dat ik nu merk dat ik niet zo dicht bij de tafel kan zitten eer ik mn buik raak, of met iets uit t bovenste kastje pakken enzo, dat mn buik dus tegen t aanrecht in de weg zit haha
Mooie buikjes zeg! Net vriendjelief gevraagd om foto's te maken met dit als resultaat: Zit echt op een roze wolk!
Flinke buik al REL, prachtig rond al! Is dit je eerste zwangerschap? De rest ook allemaal prachtig! Bij mij duurt het wachten wel erg lang.. Je ziet nog steeds niet dat ik zwanger ben
hihi bij mij net zo hoor.. ik heb ook al een beste buik.. je zou denken als je me ziet dat ik al 10 kg ben aangekomen. maar zit nog steeds paar 100 gram onder mn startgewicht..
hihi nou ik was wel even bezorgd erom, dacht als ik niet aankom groeit de beeb dan wel.. maar dat is gelukkig allemaal goed. ik ben van mezelf aardig aan de maat.. dus beeb snoept eerst van mijn reserves denk ik hihi