Mooie buikjes weer! Hier begonnen met 62 kilo en weeg nu 62,6 gaat hier dus ook nog niet heel hard vandaag alweer 22 weken kan niet wachten onze kleine man te ontmoeten!
mooi!! ik zal van de week ook weer eens een foto maken. heb t idee dat ik net een groeispurt heb gehad en nu een beetje stilsta ofzo
buikje 19 april 2013.. 25 weken zwanger al dat we volgens de laatste echo een beetje voorliggen op schema 1-3 weken Plots is er 2kg vanaf Ma als je het mij vraagt valt mijn buikje nog wel mee (in totaal +/- 6kg bijgekomen) Bekijk bijlage 319854
Wat een mooie buikjes allemaal dames! Ook hier gaat het hard, 2 weken geleden was het nog een 'beginnend buikje' en nu gaat het opeens hard! Vrijdag vertrekken we ook nog heerlijk 2 weekjes naar Curaçao en ze zeggen dat je het bij rust ook nog eens sneller groeit.....*fingers crossed*
Mooie buikjes dames!! Hier gestart met 55 kilo nu 65 us 10 kilo aangekomen!!! Hier mijn foto van 23 weken zwanger
wooow zon mooie buik heb ik echtniet hoor! ik ga dan ook echt geen blote buik foto maken haha.. mijn buik is al 1 groot maanlandschap door de striae en mijn navel ligt nog wat lager.. dus nog niet zo mooi strak als de jouwe
Ja, de zwangerschapslijn begin aardig te groeien. De striemen boven mijn navel zijn nog van de vorige zwangerschap.
Wauw! Mooie buiken dames!! Hier net een zebrapad, heb er ook al 2 gehad... Bij mij zit er nu een groeispurt in!!
zoo mooie buik voor bijna 25 weken! ik heb t idee dat mijn buik al een tijdje stil staat. begin me een beetje zorgen te maken.. maar goed dat ik morgen naar de vk moet