Hihi.. geweldig toch.. Ben er helemaal trots op.. Voor de tijd eerlijk gezegd niet verwacht, puur omdat ik altijd helemaal afgetraind was :%
Super mooie dames! Hier mijn compacte buikje, de vk zei tijdens de laatste controle dat de kleine lekker dichtbij mamma lag. Vond ik wel leuk
Mooi! Jaja het kort voor ons allemaal af nu Mijn meisje steekt al heel de dag haar poep in de lucht Loop met precies een bobbel op mijn maag rond
Mooie buikjes komen hier voorbij ! Wil de mijne toch ook even delen, want ben er stiekem best trots op vandaag 28+6
Nice buikjes dames.. Kzou morgen weer even een foto posten. Heb het gevoel dat de groei nu even stil staat??
hihi grappig om te zien hoe iedereen groeit he.. echt mooie buiken allemaal.. zie alleen verdomd weinig striae bij de meeste hahaha.. ben ik dan de enige met een maanlandschap?
Bekijk bijlage 330608 Voila, men tijgervelleke met 32w3d & ik smeer al vanaf het begin met dure creme.. helpt nix!
Oo gelukkig maar!! Ik smeer helemaal niet. Werkt idd niet. Mn therapeut voor mn bekken heeft vor gedaan hoe je striae eruit kan "strijken" nou je gaat door de grond van de pijn dus laat maar zitten hahha
Hier buikfoto, week 30.. draag echt van voren, zijkant zie je minimaal vind ik zelf.. mooi bescheiden buikje nog he ahum... let btw niet op het sexy outfit, hihi