Twee jaar vandaag!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cygnet2, 11 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#1 Cygnet2, 11 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2010
    Wat een heerlijke dag hebben we vandaag gehad. Kick is twee jaar geworden en we hebben er echt een 'dagje' van gemaakt. Manlief had vrij genomen en ik zit in mijn laatste week verlof.
    Gisteren avond zijn we gaan versieren. Slingers (met Nijntje erop.. zijn grote liefde) en ballonnen met helium). De kadootjes hebben we meegenomen naar de slaapkamer en vanochtend om een uur of 7:15 hoorden we hem rommelen op zijn kamer. Na een kwartiertje ben ik hem gaan halen. "Dag lieverd! Je bent jarig (groot vragend gezicht). We gaan naar papa voor kadootjes!".. Op ons bed heeft hij zijn kadootjes uitgepakt. Vier kadoos in het thema trein (een houten treinbaantje, een Thomaslocomotiefje voor de treinbaan, een boekje over een treintje en een dvd van Thomas de trein). Allemaal even mooi en leuk ook om te zien dat het papier niet meer het leukste is ;)

Daarna zijn we lekker gaan ontbijten (zusje ook uit bed gehaald) en vervolgens naar Artis vertrokken. Natuurlijk moest tussen de bedrijven door regelmatig gebruik gemaakt worden van het potje en de wc! In Artis was het druk maar gezellig. Hier hebben we van elk toilet gebruik gemaakt en dat ging allemaal super. Het hoogtepunt van het bezoek was het speeltoestel bij het restaurant. Alleen omhoog via de touwladder en de glijbaan af. Wat een pret en wat een dappere dodo!
    Alle dieren goed bekeken (vooral de Tapir werd erg lachwekkend gevonden) en de Bobo's (olifanten) waren erg mooi. Om 1 uur zijn we poffertjes gaan eten (mmmmh... wat is dat toch lekker!) en pas om 14;15 waren we thuis. Snel door naar bedje toe en even heerlijk slapen.

Na het slapen zijn we toch nog even naar de speeltuin gegaan in ons dorp. Wat is de moggel (schommel!) toch gaaf! En ook hier weer de hoogste glijbaan opgezocht. Thuis gekomen hebben we kip met patat (ovenfrietjes) en appelmoes gegeten... mmmmmmh!
    Even douchen en naar bedje toe. En toen... toen kwam het mooiste moment van de dag,... staand in zijn ledikantje "Mama...??? Jij lief!" Wat een geweldige afsluiting van een super gezellige dag.

Het enige minderleuke momentje op de dag was het taartmoment. Ik had me enorm uitgesloofd op een Thomas de treintaart maar Kick vond 'm maar eng.. Het bleek het kaarsje te zijn wat erop stond.. Jammer, maar papa en ik hebben toch lekker een stukje gegeten! (wel fijn dat hij de taart wel als Thomas herkende!!! :D)
    En minpuntje? Ach, voor mama misschien

Zo'n fijne dag! En Kick is nu een peuter!

(en maar één ongelukje de hele dag!)

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat leuk dat je zo een gezellige dag hebt gehad! en gefeliciteerd

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.258
    6.155
    113
    Gefeliciteerd met je grote kleine vent!
    En een supermooie/lieve afsluiting die je vast niet snel zal vergeten.
    Leuk hoor!

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Gefelciteerd meis met je mannetje klinkt als een heerlijke dag in artis. toch een leuke dierentuin he
    Wij hebben een jaarkaart

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij ook! We hebben elkaar vast wel eens 'gezien' daar! Hoe is het met Silver?

Nog even een fotootje erbij gezet!

6. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    gefeliciteerd met je peutertje !!!

ik moet nog ff 2 maandjes wachten...

7. tulip

tulip Niet meer actief

nogmaals gefeli, leuk hoor naar artis. Het klinkt idd als een heerlijke dag!!!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje. Fijn dat jullie zo genoten hebben. Wat een heerlijk ventje is het zeg!

Mama, jij lief.. dan smelt je toch, kan me voorstellen dat je dat het hoogtepunt van de dag vindt. ;)

Liefs Huismus

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Fijn dat jullie dag zo leuk was!

en ik zou zelf helemaal smelten als Finn tegen me zou zeggen dat ik lief ben! Hihi!

Geweldig!

10. cookiediva

cookiediva Actief lid

6 mrt 2009
    309
    1
    16
    Gefeliciteerd met je peuter, en het klinkt als een fantastische dag! Wat fijn dat jullie allemaal zo genoten hebben en wat een ontzettend lieve afsluiter :)

Deel Deze Pagina