Foto's die je raken

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Hier ook een foto die mij erg raakt. Hier houdt de kersverse papa ons pasgeboren dochtertje vast. Die verliefde blik in zijn ogen zegt wel genoeg denk ik :D

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja onze mannen he...heerlijk om te zien!! Niks mooiers dan een trotse papa!

3. marilouise

marilouise Niet meer actief

Dit is mijn meest ontroerende foto ruim 21 weken zwanger samen op de begraafplaats bij het graf van mijn vader op onze trouwdag.
    wat miste ik hem die dag, deze foto is voor mij zo speciaal omdat het nu voelt alsof die er toch een beetje bij was!

ik heb nog een foto dat ons zoontje geboren was en mijn man een foto had neergelegd bij mijn vader met de tekst voor opa erop ons zoontje is zijn 1e en enige kleinkind. dit wist ik niet dat hij dit had gedaan was zo;n mooi gebaar. deze plaats ik liever niet omdat alle namen er volledig op staan

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Ja hoor, dikke waterlanders in zijn ogen :D;)
    Ik heb dat ook hoor, als een man moet huilen komt er bij mij standaard een brok in mijn keel opzetten..

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Mooie foto marilouise! Met een mooie betekenis uiteraard :). Sommige fotos zijn ontroerend omdat er een verdrietig verhaal achter schuilt en andere juist omdat er een mooi verhaal achter zit. Vreemd he dat die twee dingen zo dicht bij elkaar kunnen liggen? En ik vind het trouwens ook bijzonder dapper dat iedereen haar verhaal hier durft neer te zetten!

Ik heb zelf 1 foto die eigenlijk helemaal niet vreselijk bijzonder is. Maar voor mij wel. Mijn vriend en ik hebben in het begin van onze relatie best een moeilijke tijd gehad. Hij is 26 jaar ouder dan ik en dat is iets dat in mijn omgeving niet (meteen) werd en wordt geaccepteerd. Ik heb wekenlang depressief op de bank gezeten met de gedachte dat ik moest stoppen met de relatie omdat ik mijn familie en vrienden niet boos wilde zien maar ik wist ook dat ik niet wilde omdat ik nou eenmaal verliefd was. Pfff wat ben je dan verscheurd zeg! Ik ben toch bij hem gebleven en nu hebben we samen een mooie zoon. En als ik deze foto van mijn twee mannetjes zie en ik als zie hoeveel ze op elkaar lijken denk ik: Wat zou ik een idioot zijn geweest als ik bij je was weggegaan en wat ben ik blij dat ik voor jullie gekozen heb. :)

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik was vanmorgen aan het bladeren door mijn foto's op de pc.. kwam deze tegen en wordt meteen weer verliefd als ik deze foto bekijk..

Hier was hij 8 dagen oud en twee dagen thuis.. precies een week ervoor werd hij nog aan de beademing gelegd en had hij het flink moeilijk.. Klein vechtertje.. Zich helemaal overgeven aan papa :)

7. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Pff, ik kan niet meer hoor! Wat huilen!

8. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Dit is een foto van mijn vader en mijn kleine meid. Nu nog altijd ontzettend gek op elkaar. Zo mooi om te zien!!

9. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hoewel mijn kop er niet uit ziet.... vind ik deze foto toch mooi ( is na de bevalling van mijn dochter)

10. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ik dep mijn tranen en vraag me werkelijk af hoe het kan, dat ik sinds ik ergens ni 2008 lid werd hier, dit item nooit eerder heb gezien. ZO MOOI!

Toen ik 37 was, kreeg ik te horen dat een kindje er weaarschijnlijk nooit in zou zitten. De maand erop was ik tóch in verwachting. Van de ene emotie slingerden we zo in de andere.

Toen ze een week oud was nam ik deze foto's en plaatste ze met deze tekst op haar site:

Handjes en voetjes : 18 september 2009

"Je hebt 2 kleine handjes" staat er op je geboortekaartje. En ook 2 kleine voetjes. Ik heb ze vanaf het eerste moment dat ik je zag, graag bekeken en vastgepakt. Zo prachtig klein en volmaakt. En dan vraag ik me af:

Wat zullen die kleine handjes nog gaan beetpakken, vasthouden of weer loslaten. Wie zullen ze aanraken, troosten, liefkozen.

http://kindjegelens.babysite.nl/fotos/fotoboek/104094/104094-5558023.jpg

Waar zullen je voetjes je brengen. Welke paden ga je bewandelen. Waar ga je tegenaan schoppen? Wat zul je met moed betreden en waarvan ren je weg..of naar wie ren je toe?

http://kindjegelens.babysite.nl/fotos/fotoboek/104094/104094-5558021.jpg

Gistermiddag heb ik je nog eens in me op zitten nemen. Zo klein en perfect als je bent. Je bent werkelijk het mooiste wat me overkwam. Een kind krijgen opent luikjes bij jezelf die je niet eerder wist te vinden en boort een oneindige bron van liefde aan die je niet eerder vond. Het overdondert je en niets is ooit meer zoals het was, besef ik me.

Ik keek naar je en heb dikke tranen gehuild....van enorme blijdschap en dankbaarheid.

Roos: wat fijn dat je er bent en dat ik je mama mag zijn!

11. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

12 nov 2009
    4.847
    2
    0
    Wervik- België
    wat een mooie tekst helen... krijg ook spontaan weer tranen in mn ogen...

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wauw de tranen rollen over mn wangen...

hier mijn foto, als is deze lang niet zo bijzonder als vele anderen in dit topic.

Foto staan alle opa's en oma's op met de beeb toen nog in mn buik :) dit was onze trouwdag bij mn vader in de achtertuin. 2weken later was de kleine knul geboren

13. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland

Wow, ik vind dit echt een hele mooie foto!

Sowieso een erg mooi topic dit, krijg echt kippenvel van sommige foto's en de verhalen die erbij horen.

14. Bianci73

Bianci73 Lid

15 apr 2008
    72
    0
    0
    Verzorgende
    Apeldoorn
    Wat een gave toppic!
    En wat een mooie, lieve en ontroerende verhalen van iedereen.

De foto die ik plaats is van mijn oudste zoontje, de foto herrinnerd mij aan de tijd dat hij nog zo heerlijk onschuldig en klein was. Het is overigens nu ook een heerlijk ventje hoor, maar "alweer" 4.....
    Heb inmiddels nog een zoontje en nummer 3 is ook op komst.
    Er zijn eigenlijk zoveel mooie fotos, maar als ik deze zie voel ik gewoon weer de plek en gevoel dat ik toen had!

15. gimena

gimena Niet meer actief

erg ontroerde foto.

16. Alita

Alita Niet meer actief

wat een knapperd!!:)

17. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    #317 mellepel25, 11 feb 2011
    Laatst bewerkt: 11 feb 2011
    Inderdaad zeg!! Wat een enorm ontroerend topic! Mooie foto s!! Hebben jullie ook dat als je ergens een foto van maakt en die is dan niet zo mooi gelukt dat jullie het dan ook heel moeilijk vinden om hem dan te wissen....Ik bewaar echt alles, heb zelfs een cd-rom met mislukte foto s haha....omdat het gaat om een moment dat nooit meer terugkomt! Muts ben ik toch haha..

Nou dit is mijn meest foto! Mijn zoontje is een maand te vroeg geboren, precies op de dag dat mijn vader een aantal jaar daarvoor overleden is! Ik herken echt veel van mijn vader terug in mijn zoontje...Dit was de eerste keer dat hij zijn oogjes opendeed! Of ja...dat ik dat zag...hij zal wel naar zijn geboorte ook al rondgekeken hebben maar helaas heb ik dat niet meegekregen.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Dit is ook een emofoto voor mij. Omdat Femke er zo rustig bij ligt. Precies zoals de bevalling was. Ik had nauwelijks weeën en voelde me heel rustig tijdens de bevalling. Ze is in de vliezen geboren, (nog steeds spijt van dat ik daar geen foto's van heb). waardoor de bevalling voor haar ook heel prettig was (voor een bevalling dan). Het is ook een rustig meisje. Alsof haar karakter is bepaald door de bevalling.
    Bekijk bijlage 129270

19. hellen83

hellen83 Actief lid

16 nov 2008
    461
    0
    0
    wow wat een mooi en bijzonder topic

een foto zegt soms meer als duizend woorden

en de blik op mannetje zijn gezicht zegt hier meer dan hij ooit in woorden zou kunnen vatten

Bekijk bijlage 129280

lfs hellen

20. Blaak

Blaak Niet meer actief

Mijn kindjes :)

Deel Deze Pagina