Foto's die je raken

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    de zee is niet te vertrouwen he, hoe uitnodigend ze er soms ook uitziet.
    mooie foto!

mijn foto's zijn met de Nikon D50 gemaakt

2. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Deze vind ik erg mooi (mooier dan die andere).

3. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kan ik me voorstellen, meid.

Hij was zo te zien nog heel erg jong ook. Mag ik vragen waaraan hij overleden is?

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk dat je broertje op zo'n jonge leeftijd is overleden.
    En wat fijn dat zijn vriend die collega heeft gemaakt die voor jou zo speciaal is. Ik kan me zo voorstellen dat het enigszins wat troost biedt.

5. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Natuurlijk mag je dat vragen..
    Hij heeft suïcide gepleegd toen hij 21 jaar oud was :(

6. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Een beeld waar dit op staat, nog volledig intact, daar word ik altijd erg onrustig van.... Dan komen er meteen zoveel dingen door m'n hoofd spoken tegelijkertijd. (Zie je soms in een oudere film ofzo voorbijkomen.)

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Oh Daan, ik krijg er tranen in mn ogen van.
    Ik weet nog toen mijn zoontje zo ziek was dat het ook net zo'n lappenpopje in mn schoot was.
    Helemaal niet leuk!

8. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    He bah wat naar.... (Welke reden dan ook is altijd naar natuurlijk.)

Hoe lang is het nu geleden?

9. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    dit is mijn aller aller allermooiste en dierbaarste foto
    geboorte van mijn 2de meisje, als ik naar de dokter had geluisterd had ze er nooit geweest.

10. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Hij is overleden in de nacht van 22 op 23 februari 2005, dus ondertussen alweer 6 jaar geleden..
    De periode waar we nu in zitten is het gemis altijd net even wat groter.. we waren allebei in januari jarig, en in feb is hij dus overleden..
    Gelukkig heb ik heel veel vragen een plek kunnen geven, maar het plotselingen gemis kan me nogsteeds overspoelen..
    Gelukkig heb ik een boel om dankbaar voor te zijn, en dat houdt me op de been :)

11. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je veel van je vragen beantwoord zijn, dat lijkt me het allermoeilijkste voor de nabestaanden in zo'n situatie... *knuffel*

12. abcd1234

abcd1234 Fanatiek lid

28 aug 2009
    1.350
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echt een hele mooi foto (ook technisch zeg maar qua kleur en compositie).

Wat zei de dokter dan?

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Beantwoord is groot woord, maar ik heb ze een plek kunnen geven.. Thanx voor je interesse en je knuffel! :)

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hier mijn mannetje, net 8 dagen oud. Hij was toen opgenomen vanwege een urineweginfectie. Hij heeft er 10 dagen gelegen. Op deze foto kun je goed zien hoe ziek hij zich voelde...

Bekijk bijlage 129587

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ach wat een klein teer poppetje zeg als je hem daar zo ziet liggen. Mijn zoontje heeft gelukkig nog nooit wat gemankeerd maar ik kan me zo goed voorstellen hoe machteloos je je voelt op zo'n moment.

16. Jeetje wat een ontzettend mooi topic is dit.. Een harmonieus topic ook, als ik het zo mag zeggen.. Idd het mooiste topic wat ik tot nu toe gezien heb..

Ik heb een aantal foto's waar ik een speciaal gevoel bij krijg.. Als dat mag..

Bekijk bijlage 129589
    Vader en zoon.. De foto zegt genoeg denk ik...

17. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    deze foto is me dierbaar omdat ik dikkie dik heb moeten laten inslapen omdat hij oud en versleten en ziek was....met die kat ben ik opgegroeid heeft meer en deel mee gemaakt als ik weer ziek was of weer ziekehuis in of uit kwam....
    en toen ik hem liet inslapen kwam hij voor dat hij helemaal weg ging op men hand liggen...krijg nu gewoon weer tranen in me ogen als ik er aan denk

18. En deze foto.. Ik ben al jaren groot fan van de 3js..
    Toen mijn zoon precies 4 weken oud was, belde een vriendin van mij dat de heren bij RTVDrenthe zouden zijn. Mijn man en ik bedachten ons niet, en zijn naar de studio gereden.
    De zanger, dook toen hij ons zag, meteen in de maxi cosi, en ook de beide andere heren waren compleet vertederd door het kleine ventje. Tis een beetje moeilijk om uit te leggen, maar het gevoel wat ik toen had, toen ik mijn zoon, kon laten zien aan mijn "idolen".. Dat maakt me zo trots..

Bekijk bijlage 129597

19. En deze foto, is van afgelopen zomer. Toen stonden ook de 3js weer hier in de regio, een kort middagoptreden. Ben er ook met onze zoon heengegaan. Wayne vond het prachtig, want hij kent de muziek op een prik.. Hoezo met de paplepel ingegoten..
    En na het optreden is deze foto gemaakt...

Bekijk bijlage 129600

En nog elke keer als ik na een optreden of tijdens een signeersessie de heren spreek. Vragen ze nog elke keer hoe het met Wayne is.. Zo leuk gewoon..

Deel Deze Pagina