Heb het verhaal even opgezocht maar had ik dat maar niet gedaan wat vind ik zoiets toch erg!! las dat ze te vroeg geboren was, had ze het maar niet overleefd dan had ze deze vreselijke dingen niet mee hoeven maken..
jesus wat erg! Ik kende het verhaal niet, ken het nog niet helemaal omdat mijn engels bagger is, maar de beelden zeggen genoeg, helaas! 5 maanden op de wereld, 5 verschrikkelijke maanden
Ik had het wel even opgezocht. Wat vreselijk voor zo'n kleintje. Ik hoop dat die 2 mannen ook flink gestraft zullen worden in de cel. :x
heb het ook maar even opgezocht maar kan een hoop spuien over die daders maar jeetje mina wat was dat een mooi kindje!!!!
pfff, ik ben er ff van de leg van zeg ... zit met tranen het verhaal te lezen, wat ontzettend erg, zooo ontzettend erg :x
Verschrikkelijke lui. Gadverdegadver. Deze heb ik een hele tijd geleden in het Holocaust Museum gezien, en ik kan er echt wel om janken als ik 'm weer zie. Echt verschrikkelijk. Dat hele museum heeft zo'n diepe indruk achtergelaten. Verplichte kost voor iedereen die zegt dat de holocaust niet is gebeurd.
Heb het ook opgezocht maar na dat ik 2 regels had gelezen ben ik afgehaakt. Hoefde de rest niet te lezen... Mijn maag keert om bij het idee alleen al! Hoe ziek zijn mensen
Idd niet dat ik niet vind dat er niet over gepraat mag worden, maar van jullie berichtjes alleen al begrijp ik eruit dat het meiske vreselijk misbruikt moet zijn en daar keert mijn maag zich nu al van om.... Ik lees bewust het verhaal niet omdat ik daar echt niet tegen kan. @Aszz loopt achterin nou ook een zwangere vrouw?
@ Aaliyah, ja volgens mij wel. Maar die baby's doen het 'm voor mij. Ik kan er zo verdrietig van worden, al die onschuldige kleintjes die door monsters zijn gedood. Ik hoop dat ze branden in de hel, die monsters ( ben er eigenlijk wel van overtuigd ). Natgeo heeft er hele interessante docu's over ( wat er allemaal gebeurd is in WOII ) maar ik kan er niet meer naar kijken. Begin elke keer keihard te janken. Oke, leuke foto! Zo onze oudste. We hebben deze ook op canvas.
@Aszz ik kan tegenwoordig niks meer kijken/horen/lezen wat met kinder/babyleed te maken heeft en doe het dus ook niet meer. Dan heb ik maar oogkleppen op of hoe mensen er ook over willen oordelen maar ik lig dan maanden wakker en zie alles gebeuren bij mijn zoontje, dus snap dat je er niet meer naar kan kijken!! Wat een mooi ventje die wimpers....*smelt*
Jeetje, ik heb net ook het verhaal van Brianna Lopez opgezocht. Wat verschrikkelijk, bij het zien van haar foto kon ik het echt niet meer droog houden. Zo'n onschuldig klein kindje wat zoveel geweld en pijn is aangedaan. Ik hoop echt dat ze nu op een mooie plek is waar ze geen pijn en verdriet meer kent. En voor de daders..ik heb daar geen eens woorden voor. Wat een schoften! Voor de rest inderdaad een prachtig topic! Alle foto's zijn stuk voor stuk geweldig!
Ik kwam hier heel graag door alle mooie en ontroerende foto's en verhalen ..ben nu wel voorzichtiger door de schokkende foto's die er bij zijn gekomen...mee eens het zijn dingen die niet vergeten mogen worden!! (maar is het heel erg te zeggen dat ik het fijner vond met die andere foto's??)