Foto's die je raken

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    #501 dobbel, 13 feb 2011
    Laatst bewerkt: 13 feb 2011
    Dit is mijn foto die mij nog altijd raakt, na 9 jaar knokken om zwanger te worden, een pittige zwangerschap met allebij verlies van ons baan, is dit ons wondertje na een zware bevalling in mijn (onze) armen.

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Wat blijft het ook apart zeg dat je zoveel emoties vast kan leggen op een stil beeld... Zowel de vrolijke, mooie emoties als de heftige, verdrietige....

Bekijk bijlage 129974
    Deze foto doet mij ook altijd veel...
    Ons Radja... Hier al ontzettend ziek, maar ze wilde niets liever dan 'onder de mensen zijn'
    Doodziek kwam ze bij ons wonen, niesziekte... Maar ze redde het, en was 14 jaar lang zooo ontzettend aanhankelijk..
    Binnen een week van een lekker gek vrolijk katje een doodziek katje geworden, haar nieren stopte ermee.. Maar tot op het laatste moment bleef ze erbij, zolang iemand haar maar aaide, of ze op schoot mocht liggen was het goed..

Als ik deze foto zie, zie ik niet Radja die 14 jaar bij ons woonde, maar in haar blik zie ik wel dat lieve allemansvriendje..

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

WOW wat een supermooie meid zeg!

4. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    wauw wat een mooie en ontroerende foto's allemaal! ben een paar uur geleden bij pagina 1 begonnen en nu uiteindelijk 50 pagina's doorgespit. hier ook mijn bijdrage, deze foto is een paar uur na de geboorte van mijn zoontje gemaakt. mijn 'fakedaddy' (mijn moeders partner) was de allerallertrotste opa op aarde hier. hij had zelf geen kinderen maar beschouwde mij en mijn zussen echt als zijn eigen dochters. 3 weken na deze foto is hij tijdens het badmintonnen in elkaar gezakt en overleden aan een hersenbloeding of hartstilstand, hij was slechts 55 jaar oud. toen zijn collega's op bezoek kwamen bij mijn moeder na zijn overlijden stonden ze met verbazing te kijken toen ze er achter kwamen dat wij niet zijn echte dochters waren en jamie dus biologisch ook niet zijn kleinzoon. dit heeft hij dus nooit op zijn werk verteld, hij had het altijd met trots over zijn dochters en kleinzoon:D hij was ook de allereerste die wist dat ik zwanger was, nog voor mijn moeder het wist...
    Bekijk bijlage 129978

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

ooohhh wat een ontzettende mooie foto

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    en deze is 1 om trots op te zijn. mijn zoontje heeft een zware hartoperatie gehad en hij kwam op maandagavond op de IC, aan de beademing en ontzettend veel slangetjes en kabeltjes en op woensdag aan het begin van de middag liep ie (met zuurstoffles) op de gang van de Intensive care. hij herstelde zo ontzettend snel! de zusters waren helemaal ontroerd omdat ze normaal geen lopende kindjes op de IC meemaken. extra knap ook omdat mijn zoontje pas 2 weken daarvoor voor het eerst echt los kon lopen. hij heeft echt zo'n sterk willetje!
    Bekijk bijlage 129981

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    wat een verhaal zeg tranen hier haha

8. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

9. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    De voetjes van mijn overleden zoontje.
    Het enige tastbare wat we van hem hebben.

10. Appelstroop

ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

en deze foto heeft voor mij heel veel emotionele waarde...
    dit is mijn opa en die is vorig jaar januari overleden, en aangezien hij op de gesloten afdeling zat (dementie) gingen wij niet veel lang met mijn zoontje. alleen met verjaardagen, en deze foto is ook op de (laatste) verjaardag van mijn opa genomen. het is ook de enige foto die ik heb van mijn opa met jesse. het jaar daarvoor toen ik op het laatste liep met de zwangerschap was ik op 7 september nog bij mijn opa geweest en toen zei ik tegen mij opa; het zou toch wat zijn hé als ik morgen beval, want dan wordt jou achterkleinkind op jou verjaardag geboren. mijn opa kon al haast niet meer praten en toen zei hij uit het niets ja... dat was voor mij de bestiging van mij gevoel (ik riep al 9 maanden lang dat hij zou geboren worden op 8 september) en dat is nog beurd ook.

11. Jeetje en nou ben je weer de 8e uitgeteld? Bijzonder hoor!

12. Appelstroop

ja nou ben ik weer op 8 september uitgerekend :D
    zo zie je, een zwangerschap is niet altijd goed te plannen hihihi....

maar ik zou het fijner vinden (ook voor jesse) als de 2e iets eerder zou komen.

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    wat had deze man een fijne uitstraling zeg!

14. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb 'm niet op m'n pc staan maar de foto die mij raakt is toch wel die van mijn opa(vader van vader)die in een stoel zit met de kat op de armleuning)Altijd als opa kwam op zondag,dan zat in no time,Mini, de kat bij hem.
    Beide leven inmiddels niet meer :(
    En ook een foto van mijn moeders zusje,die helaas op 43 jarige leeftijd stierf aan die rotziekte,dat is een foto met haar kleinzoon op schoot...ze was toen al ziek:(,en een jaar later was ze er niet meer.

15. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Zo eindelijk alles gezien en gelezen wat een prachtig toppic

16. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    heb het verhaal van Brianna Lopez opgezocht.. Arm arm klein meisje:( Wat een pijn moet dat meisje gehad hebben.. Bah, word er naar van..

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik durf niet eens te kijken naar de foto :( ik weet door wat voor een hel mijn opa en oma zijn gegaan en ben blij dat hun schoenen hier niet bij zitten want ze hebben dit vreselijke gebeuren mogen overleven maar de littekens van angst, verdriet en pijn waren altijd af te lezen van hun gezichten, ben blij dat ze rustig heen zijn gegaan zonder helse pijnen

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

wat een mooie wegdroomfoto :)

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wat een ontzettende mooie foto's. Duurde even voordat ik ze allemaal bekeken had. maar WAUW.

Dit vind ik een hele bijzondere foto. Mijn schoonvader die zijn kleinzoon voor het eerst vasthoudt. Mijn mannetje ligt er zo vredig bij en Het zweet op opa's zijn voorhoofd, hij is zo trots op de kleine man. Het zijn nu dan ook dikke vrienden!

20. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

Tranen in mijn ogen hier, wat een prachtfoto, echt heel emo!

Deel Deze Pagina