Foto's die je raken

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Zeg dat wel. ongelooflijk wat een mens soms te verdragen krijgt.

2. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

dank je wel :D
    hahaha ja hou me hart vast hoor :D
    papa heeft zijn honkbal knuppel al bij de deur staan whahahahaha

hey ja dit doe ik met psp :D
    vind het erg leuk om te doen :D

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Mijn man heeft gisteren een foto gemaakt die me enorm raakt! Het is een foto die laat zien hoe groot onze kleine jongen aan het worden is en wat een ondeugend, maar tegelijk superlief jongetje het is. Mijn hart ploft bijna uit elkaar van liefde voor hem als ik hem zo zie kijken...

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.641
    5.953
    113
    ik heb het na jouw post ook opgezocht en heb ook die verschrikkelijke foto's gezien. Had ik niet moeten doen:( Zit hartstikke overstuur achter mijn pc, tranen stromen over mijn wangen. Wat een prachtig mooi meisje was ze! En wat een hel moet haar korte leventje zijn geweest. Vind dit zó erg!

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik heb na het lezen van verhaal over baby Brianna mn zoon uit zn bedje gehaald en heb m een uur lang zitten knuffelen met tranen over mn wangen. hij wist niet wat hem overkwam maar hij vond het heerlijk dat geknuffel. wat een hell moet dat zijn geweest voor die kleine meid. heb geen foto's gekeken, zag er 1 van haar koppie en ze zag er rustig uit. verlost van dat vreselijke korte leventje.

7. Loe

Loe Niet meer actief

Ik wil twee foto's laten zien. De eerste is de foto die mij het meest verdriet heeft gedaan. Zoals hij eruit ziet op de foto, blauw in zijn gezichtje en met aangekoekte melk (hij had blijkbaar overgegeven en hij lag alleen op een soort transfer kamer) zo vonden wij hem....... zo verschrikkelijk zielig.Moet nog steeds janken als ik het zie. Ik vraag mij nog steeds af hoe onze zoon toen eten is gegeven, op wat vor manier en is er dan niemand komen kijken..........
    ben achteraf blij dat we hem nog hebben. Ik schrok er echt van.

De tweede foto is na onze drinksessie en in bad te zijn geweest. Zijn handje in de mijne, lekker schoon en warm en heerlijk bij zijn mama, zie zijn onspannen gezichtje. Twee tegengestelde foto's voor mij persoonlijk. (let niet op mij op de foto, ik had 15 kilo vocht.....)

8. Loe

Loe Niet meer actief

tweede foto:

9. Loe

Loe Niet meer actief

10. Skye

Skye Niet meer actief

Hier een foto met mijn hondje samen! Weet niet, maar vind deze foto gewoon bijzonder!!

11. Skye

Skye Niet meer actief

Deze vind ik zelf ook prachtig. Dan zie je pas wat voor mooie ogen ze heeft!! Ogen zijn het enige wat niet bewerkt is in de foto!

12. MHMW

MHMW Niet meer actief

Prachtig Skye ! Heb net het verhaal gelezen en gezien van Brianna Lopez. Had ik dat maar niet gedaan. Ben er gewoon misselijk van :(

13. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb ook daqt opgezocht van Brianna Lopez. Wordt er gewoon onpasselijk van. Zoveel pijn in dat korte leventje! Ik ben bijna blij dat ze er een einde aan hebben gemaakt. Ze kan nu tenminste rusten!!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Ik wilde dat ik ook niet had gekeken. Heb er gewoon hoofdpijn van gekregen. Wat een debielen. Zielig meiske.

15. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Prachtige foto`s stuk voor stuk. Net zoals de verhalen erachter.
    Ben van het verhaal van Brianna verschrikkelijk geschrokken, mijn hart huilt voor haar.

Deze foto is van mijn oudste. Ze moest 1 maand in tractie, maar heeft niks anders gedaan dan gelachen. Zoals haar koppie op de foto was, hield ons op de been. De kracht die zo`n klein meisje heeft om zoiets vervelends te moeten doorstaan vond ik echt bewonderingswaardig.

16. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    en hier een aantal maanden later ging ze voor het eerst staan. (zie dat tongetje:D)
    Zo trots op haar!!!

17. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mijn meiden,..de oudste heeft inmiddels weer tanden ;)

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Wegens vroegtijdige weeën (33 weken,opname weeënremmers en longrijping) een maand thuis bankrust.

Net bevallen van de jongste met 37 weken..de hele bevalling duurde van het eerste pijntje tot en met de geboorte een half uur...kort,maar een half uur hel...
    Bijna in de ambulance geboren..we reden hier net een kamer in en ze viel letterlijk tussen mijn benen ..alleen de ambu broeders waren erbij.
    Ze waarschuwden steeds voor een groot kind,ze was slechts 2430 gram en 44 cm.

19. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

zo wat lijken jouw meiden veel op elkaar.. :D

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb blijkbaar heel sterke genen :D (2 verschillende vaders);)

Deel Deze Pagina