Zelf nog niets geplaatst, maar wel alle foto's en verhalen gezien en gelezen. Las zoveel over Brianne Lopez en zag haar foto. Heb heel even op google gezeten en zit echt met een brok in mijn keel en de tranen stromen over mijn wangen. Wat ongelooflijk zeg!! Dat zoiets hier op deze aardbol gebeurd. Die foto's, wat erg!!! Wat moet zij een pijn hebben gehad, echt verschrikkelijk. Dit wens je je ergste vijand nog niet toe. Zo klein wondertje, letterlijk kapot gemaakt door d'r ouders en oom!!! R.I.P litte princess!
wat een mooie foto's weer... Loe, die foto van jullie 2tjes... groot en klein érg mooi.. en skye, érg gaaf bewerkt zo met die ogen!
Onze tweeling werd 4 weken te vroeg geboren, maar deden het op het eerste gezicht erg goed. Daarom plaatste het ziekenhuis ons 2 dagen na de bevalling over naar een ander ziekenhuis waar we met zijn allen in een kraamsuite konden verblijven. Daar bleek echter dat het helemaal niet zo goed ging. Ze waren niet in staat zelf te drinken en na een zeer onrustige nacht werden ze de volgende dag toch naar de couveuse afdeling gebracht. Daar zijn ze samen in één bedje naar toe gegaan en deze foto is toen genomen. Zo gewend om dicht bij elkaar te zijn.
Vervolg: Eenmaal op de couveuse afdeling ging het goed. Ze kregen sondevoeding en sliepen heel veel. Hier ook weer samen in een bedje.
Hellen, wat een verschil in formaat, of lijkt dat maar zo? Wel echt een prachtige foto. Edit: de tweede foto is duidelijker (en nog mooier!)
Ach gossie wat een mooie en vooral schattige foto zo met die handjes bij elkaar. Ook al is de foto in een niet zo leuke omgeving gemaakt.
Ja, wel verschil in formaat, maar verschil lijkt groter op de foto. Was echt klein zusje bij grote broer. Ik vind de tweede foto zelf ook erg mooi!
Dit was ook mijn reactie toen ik het verhaal na lange tijd ineens op youtube tegen kwam. Ik ken het al vanaf 2006, maar het laat mij niet meer los. Nogmaals ik zie dat het veel heeft losgemaakt bij mensen, maar aangezien het veel in het nieuws is geweest dacht ik dat het bij veel meer mensen al bekend was.
Wat een prachtige foto's... echt!!! Ik heb deze foto uitgekozen... 4 generaties... Mijn oma, mijn mama, ikzelf en mijn dochtertje. Ben zo blij met deze foto, en het is zo ontzettend waardevol! Je maakt het namelijk niet vaak mee dat zoiets gebeurd. TROTS! Bekijk bijlage 131533
joyce 1838, ik wordt echo emo van dat fotootje dat je dochter gaat staan. Zo mooi.... een klein wereldstrijdje word er geleverd. De tweeling met de handjes vast, ok erg mooi.
Ik kende het verhaal ook niet, na alle reacties hier te hebben gelezen toch even gekeken naar het verhaal. Ik hoop dat Brianna als klein engeltje in de hemel lekker kan spelen en liefde kent. Want hier op aarde heeft blijkbaar niemand ook maar iets om haar gegeven. Ik snap ook niet hoe die moeder heeft geleefd tijdens haar zwangerschap, gedacht nou als die kleine eenmaal geboren is, kunnen we los ofzo?? Echt die mensen mogen tot in de eeuwigheid branden in de hel.
Deze foto is net gemaakt toen mijn zoontje uit bad kwam. En die raakt me omdat ik hem zo schattig vind als hij zo vers gewassen is en helemaal naar de zwitsal ruikt.