En deze foto is pas geleden van mijn zoontje gemaakt. Hij staat er echt op zoals hij is. Voor mij is het een perfecte foto!!! x
Dit is geen foto waarbij niet meteen duidelijk is waarom ie me raakt, maar toch is het zo. Ik merk namelijk dat de natuur me steeds meer raakt door de schoonheid die erin te vinden is. Zo'n 2 jaar geleden heb ik deze foto gemaakt in onze achtertuin. Ik vind het zo'n mooie weergave van de kwetsbaarheid, maar tegelijk schoonheid van de natuur... Misschien verklaren jullie me voor gek, maar so be it
Schitterende foto's komen langs....En het verhaal van brianna pfff Hier een foto die mij erg raakt. Mijn vader met zijn pas net gekregen pup TARZAN, een maand later overlijd mijn vader aan een plotselinge hartstilstand. 52 jaar geworden.
Hier geeft Fenja haar zusje voor het eerst de fles, ze kijkt er zo trots bij en ik was ook zooooo trots op mijn dochters!! (nog steeds natuurlijk!). Vind het nog altijd een ontroerende foto!
Nog zo klein. deze foto raakt me, vooral zo als ik hem nu door de huiskamer zie rond huppelen en praten Bekijk bijlage 133046
Even uppen met een fotootje van afgelopen vrijdag.... Mijn stoere vent met 40 graden koorts, met in de ene hand zijn steun en toeverlaat -het potje sudocrem- en in de andere hand zijn aller-aller-allerbeste vriend Meneer Beer. En toch nog kunnen lachen om de Teletubbies! De lieverd