Foto's die je raken

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 9 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Blij met weinig hihi:D

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    :D Tja, ik heb ook echt geen idee hoe hij er zo bij gekomen is, maar altijd als hij ziek is, wil hij dat potje vasthouden. Hij slaapt er dan zelfs mee. Vreemd, want de rest van de tijd kijkt hij er niet naar om. Misschien werkt het gewoon nog beter dan de makers zelf weten en voel je je al beter als je het alleen maar bij je hebt :p

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hoop dat het lukt via mn blackberry

Hier mijn 2 mannen

4. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Mijn ventje zo wijs in de tummy tub

5. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    en anderhalf jaar later heeft hij de tijd van zn leven in de draaimolen, kreeg hem er bijna niet uit hahahah

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik ben na de bevalling een beetje in een dip geraakt sinds vorige week gaat het weer goed en heb toen deze foto gemaakt.

Bekijk bijlage 134800

7. Alita

Alita Niet meer actief

superleuk!!:D

mag je trots op zijn!

8. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster

Wat een lekker stel!!!!

9. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    ik heb ook nog een mooie foto die mij raakt. Dit ben ik met mijn oma en mijn moeder en mijn kleine demi. 4 generaties. Mijn moeder kreeg in 2009 te horen dat ze borstkanker heeft. na vele chemo's en een amputatie is ze voor nu nog "schoon" ik hoop zo dat t zo blijft.
    Mijn oma heeft al zoveel meegemaakt en is zo trots op haar achterkleinkids. Ik ben alleenstaande mama en ik vind dat wij krachtige vrouwen zijn en dat we ons overal weer doorheen slaan. Hoop dat demi onze genen heeft meegekregen.

10. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    whahaha door de tranen heen, moest ik hier echt even heel hard om lachen. Geweldig ff zo'n leuke foto tussendoor. thx!

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Dit is mijn foto die me raakt.
    Hier ben ik net bevallen van mn dochter en mn moeder zegt tegen me dat ze trots op me is...toen hield ik het niet droog en besefte ik pas wat een mooi wondertje ik op de wereld had gezet

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Mooi!

13. Alita

Alita Niet meer actief

mooi meid...onze dochters schelen niet veel;)

14. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik kwam er net ook weer eentje tegen, al is ie voor buitenstaanders waarschijnlijk niet meteen duidelijk :)
    We hebben op 3 dec 2007 (net geen jaar na onze eerste ontmoeting) de sleutel van ons huis gekregen. Na bijna 2 hele maanden elke vrije minuut te hebben besteed aan klussen, klussen en nog eens klussen, verhuisden we dan eindelijk op 26 januari (dat lieten we doen, goddank), maar hier zie je mijn vermoeidheid en vooral moedeloosheid bij het vooruitzicht dat we al die dozen weer moesten uitpakken.... Desondanks was dit een prachtige dag voor ons. Dat dubbele gevoel zie ik in die foto.

15. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    wat een mooi topic is het toch!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Geen foto van mijn kids nu, al heb ik er daar ook een heleboel van, maar deze foto raakt me, omdat ik het gevoel weer meteen krijg als ik hem zie:

De passo dello stelvio/stilfelsjoch.... 44 haarspeldbochten, voor het eerst op motorvakantie en dan deze legendarisch bedwingen.....

Hierna volgt de foto van hoe ik eruit zag na afloop....

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dit was bovenaan!

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Stoer!!Prachtig uitzicht.

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Nou, nog eentje: deze foto staat voor mij symbool voor onze liefde: zooooooooooooooo gelukkig als we toen waren (voordat depressie zich van mij meester maakte, waar ik gelukkig al aardig van opkrabbel inmiddels....)

Onze kindjes maken ons leven en onze liefde helemaal compleet, maar deze vakantie en deze tijd was wel de gelukkigste tot nu toe. Ik ben er echter van overtuigd dat ik het gevoel van deze foto, snel weer evenaar.... Daarom kijk ik er graag naar...

Onze motors, knus naast elkaar op de mooiste plek waar ik ooit was, op koers in dezelfde richting.....

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

Mooi!

Deel Deze Pagina