Hij moest er wel aan wennen, maar nu gaat het wel goed. Hij trekt hem alleen nog af als hij moe is en dan is hij hem beu.
ik heb net het verhaal ook lezen en heb echt gewoon zitten huilen en terwijl ik dit nu schrijft huil ik nog. Zo vreselijk, zo erg dat zo lief klein kind dit moet mee maken in haar korte leventje. Mijn zoontje ligt boven te slapen, veilig bij haar ouders en dat had zij ook moeten hebben. Zo erg... ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Ik heb nog lang niet alles bekeken, ga ik morgen mee verder. Maar wat een geweldige foto's zitten ertussen. Ik moet eigenlijk niet kijken want dan hou ik het niet droog. Hier een foto van mijn zoontje met de hond. Een supershot. Dikke vrienden...
Heb net ook het verhaal van Brianna gelezen...wat afschuwelijk dat ze dat heeft mee moeten maken en wat een schoften die dat hebben gedaan. Heb er echt geen woorden voor, alleen maar tranen...
Net een stukje van het verhaal gelezen maar vlug de site weg geklikt. Ben niet heel erg sprakeloos maar dit.........
@chicken Echt afschuwelijk. Kan er zo kwaad om worden. Als iemand ook maar ooit met zijn handen aan mijn zoontje durft te komen. Ik sta echt niet voor mezelf in.......
vreselijk en dan kijk ik naar mijn zoontje van 6 mnd en dan haar verhaal... heb er geen woorden voor... zo erg
Caruli, ik weet niet of je het echt wilt weten. Ben een nuchter type maar ik heb er daaagen mee gelopen. Spijt dat ik het heb opgezocht. Een van de ergste misbruikzaken waar ik ooit van gehoord heb....
@caruli Zoek het maar niet op. Je hebt er niks aan. Neem maar van mij aan het is verschrikkelijk. Krijg de foto niet van mjn netvlies.
Misschien ben ik wel een vreselijk persoon, maar ik had het NIET willen weten van dat meisje. Ik zit er al weken mee en krijg het niet uit mijn systeem! Vind het ook echt heel jammer dat het constant terugkomt in dit topic. Natuurlijk mag zij niet vergeten worden, maar nu kan ik het niet meer vergeten... Ben natuurlijk ook net bevallen van een meisje wat nu 4 maanden is...
Ik heb het verhaal juist daarom niet op gezocht...Ik wist dat ik dat de rest van mijn leven niet meer zou vergeten.
Sorrie meiden, ik ken het verhaal niet. Maar nu ik jullie reacties lees wil ik het idd ook niet weten. Misbruik is al een vreselijk iets..
En het ergste is, wat zo'n mens een dier aan doet kan ie ook een ander mens aandoen, die stap is vaak niet groot voor zo iemand Maar goed, bij beide honden is het gelukkig goed afgelopen En alle andere foto's die ik voorbij heb zien komen; tranen en een lach, wat mooi en ontroerend, hoop dat ik over een 7,5 maand ook zulke mooie foto's mag maken van de kleine uk.