Families with Love (M.I.L.K.): Amazon.co.uk: Helen Exley: Books MILK : Moments of Intimacy, Laughter and Kinship). bol.com | Milk samen | Nederlandse boeken
Wat een mooie foto's allemaal ook sommige waar ik gewoon tranen van in me ogen kreeg al helemaal van de foto van L4ever dat raakt je zo erg! Hier is mijn foto Bekijk bijlage 128759 Deze foto raakt me heel erg! omdat mijn vriend geen kinderen kon krijgen (stond zwart op wit) en toch ben ik zomaar in eens zwanger geworden. en hier staan dan de trotse oma's die nooit hadden mogen durven hopen dat zei een klein kind van ons zouden krijgen
Bekijk bijlage 128761 Dit is voor mij een hele byzondere foto, hier is onze oudste zoon net 2 weken jong, en hij kijkt er zo wijs op. Iedere keer als ik deze foto zie krijg ik weer de kriebels. Hij was zo lang verwacht en ik ben zo trots op hem (en natuurlijk ook op de andere jongens die daarna zijn gekomen).
Bekijk bijlage 128764 Deze foto is voor mij heel bijzonder.. De papa van mijn vriendinnetje was op dat moment terminaal ziek en wij beloven hier om er voor haar te zijn..
Prachtige foto's .. vele ook zo ontroerend! Dit is een foto die mij raakt. Mijn zoontjes waren hier 15 dagen oud en mochten die dag mee naar huis. Beide oma's hebben niet veel met elkaar, ze liggen elkaar niet zo .. Ze hebben geen slaande ruzie of zo, hun persoonlijkheden liggen gewoon mijlenver uit elkaar en daarom vermijden ze elkaar liever. Voor dit moment hebben ze even hun persoonlijke zaakjes aan de kant gezet en heb ik ze samen op de foto kunnen krijgen. Voor ons als ouders was dit een heel mooi moment .. Dit moment heeft zich ook niet meer herhaald ... edit: foto weer verwijderd
Mijn ouders met ons zoonje.. M'n moeder had nog tranen in d'r ogen. Het geluk straatlt van ze af! Na 3 dochters heeft mijn vader nu eindelijk een (klein)zoon. Trots dat ie is zeg!
toen we nog wel een "gelukkig" gezinnetje waren.... 3 dagen na de geboorte liet hij me voor de tweede keer in de steek en was onze relatie na 7jr echt over. Moet er nog om huilen...
wat een kippenvel topic!!!! hele mooie foto's voorbij zien komen! dit is mijn foto, elke keer als ik hem zie krijg ik weer tranen in mijn ogen.. mijn zusje die bij de bevalling aanwezig was en na de geboorte van onze prachtige meid in tranen was door alle emoties!!
Wat een prachtige foto's zeg!! Wil eigenlijk graag annoniem blijven hier, maar ga er even over nadenken of ik straks even iets ga plaatsen..
Kijk, Katelynn neus! Ik vind het zo'n aparte foto eigenlijk - zo anders dan anders... maar misschien juist daardoor wel zó mooi! Bekijk bijlage 128785
Wat een mooi topic! Ik zit hier ook te huilen... Dit is mijn mooiste foto die mij raakt. Mijn tweede zoontje is geboren met 37 weken (ingeleid) en na 1 dag en nacht bij mij op de kamer onverwachts opgenomen op de couveuseafdeling. Hij dronk niet goed en was al aan het interen op zijn vocht. hij heeft 4 weken op de couveuseafdeling gelegen, daarna bijna 3 weken thuis en toen weer ruim 1 week in het zkh i.v.m. een bovenste luchtweginfectie. En laatste weer 3 dagen i.v.m. het RS virus. En inmiddels heb ik een depressie . Dat verhaal even in het kort . Deze foto is de keer dat Ryan (onze oudste) zijn broertje op de couveuseafdeling zag (Owen met infuusje en sonde) en het enige dat Ryan zei "Owen pleister mama". Ik ga er weer van huilen....