Dames, morgen word mijn schoonmoeder 50 jaar. Heeft iemand enig idee wat te kopen voor haar. Ben zoooo insparatieloos. En om nou met een luchtje aan te komen. Hoor het graag!
Wat vind ze leuk? Ik heb bijv. een avondje uit gegeven, etentje en musical. Maar misschien is ze wel een sieraden-persoon? Wat zegt je man? Die kent haar als het goed is beter. Vind het trouwens wel last-minute hoor
Misschien gewoon haar zelf vragen wat ze wil? Of heeft ze toevallig geen hobby's waar ze iets voor kan gebruiken? En anders zou ik gaan voor een uitgebreid etentje. Of een bon voor iets welness-achtig (sauna of massage ofzo)? Of een fotoshoot met al haar kinderen / schoonkinderen / kleinkinderen. Eventueel door een amateur-fotograaf maar waarbij je wel een aantal foto's echt laat afmaken.
Wij hebben mijn vader een ballonvaart gegeven toen hij 50 werd. M'n moeder een mooie foto van ons gezin. Maar dat zou ik in jouw geval niet doen, want dan staat jullie ongeboren kindje er niet op. Als je er niet teveel geld aan uit wilt geven, is misschien een mooi kettinkje leuk. Of een waardebon om gezellig met jullie uit eten te gaan.
Misschien heeft ze het al hoor een digitaal fotolijstje of nieuwe camera, Dagje schoonheidssalon, kuurdag, weekendovernachting hotel ehh restaurantbon oid Was hier wel een groot succes