Goede morgen, Onze kleine man (inmiddels 3 maanden) zit denk ik in zijn 12 weken sprong (al ruim een week) hij is ontregeld, slaapt slecht snachts, wilt vooral bij me liggen of heen en weer wandelen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee en hoelang duurt zo iets? De vorige sprongetjes duurde niet zo lang als deze... Groetjes
Volgens mij is het heel verschillend....! Ik las eerder als eens dat een sprongetje 1 of 2 dagen duurde... maar ik las over een andere sprong dat het wel 1 of 2 weken kon duren! Zo plots als ze komen, verdwijnen ze ook weer..!
Hier was de 12 weken sprong ook echt een drama! Maar gelukkig(!! met hele dikke uitroeptekens) duurde dit sprongetje bij ons maar 3 dagen. Ik lees idd ook wel eens dat een sprong 1-2 weken kan duren....
12 weken sprong was hier een week drama! Zitten nu alweer 3 weken in de 19 weken sprong. Nog anderhalve week te gaan (ons zoontje is rete puntctueel). Deze duurt errug lang maar is minder heftig (voor ons) maar....wel erg irritant en vermoeiend
Herkenbaar hoor! Ik vind die sprongetjes soms erg zwaar. Vooral als ze lang duren. Ze duren voor mijn gevoel wel minder lang als ik me er bij neerleg en erin meega. Als ik me telkens er dingen bij ga afvragen, waarom en wat nu, dan duurt het langer! Extra flesje geven? Gewoon doen. Korter slapen? Gewoon uit bed en desnoods even in de kinderwagen leggen. Vermoeiend? Even een stukje lopen werkt bij babytjes altijd wel goed. Dus gewoon lekker je kindje volgen en in meegaan het gaat vanzelf beter... en dan staat na een paar weken alweer het volgende sprongetje voor de deur. Haha