Ik heb bij de kapper een hele leuke haarband gezien, maar die kostten 30 , dat vind ik best een bedrag voor even een haarband. Weten jullie waar ik zoiets in deze stijl ook kan kopen ?
Ik vind het leuk !! Vind het ook echt niet alleen voor kinderen. Geen idee waar ze ze hebben trouwens. Ebay al geprobeerd?
Het doet mij denken aan Hiawatha of een willekeurig indianenmeisje Verder hang ik er geen waardeoordeel aan. Ik weet namelijk niet of ik zoiets wel/niet zou dragen en of ik het mooi vind of niet. Dat hangt namelijk van de outfit af. Als hij erbij past - denk ik niet dat ik hem zou laten liggen Ik heb vreemdere zaken aangehad! En helaas kén ik ook mensen met vreemde zaken zoals een banaan in het kapsel, of een stoomboot voor de sinterklaas enzo; puur voor de sier. Dus tja, een beetje vreemd kan best grappig zijn
Ja, dat langharige meisje draaide allemaal voorwerpen in haar haar zoals een banaan, een telefoon, kop en schotel etc. Isa Hoes deed dat volgens mij vroeger in GTST, en daar had ze het van. Alleen dan nog een tikkie extremer!