Kan iemand mij helpen? Ik wil foto's in mijn album plaatsen, maar krijg het bericht dat het te groot is, hoe kan ik ze verkleinen.... jessica
Heb je geen fotobewerkingsprogramma zoals Paint shop pro of Photofilter ofzo. Daar kun je ze dan verkleinen, de afmetingen die ze mogen zijn staan in je foto-album als je je foto wilt uploaden (breedte 1024pix en hoogte 768 pix). Liefs, Tanya
Dan open je dat programma, open je afbeelding die je wilt verkleinen, klik dan op afbeelding of image, en dan op afmeting aanpassen of resize image. Kies de juiste afmetingen en dan opslaan. Je kan zo'n programmaatje heel makkelijk downloaden. Liefs, Tanya
Wat ke ook kan doen om te kijken welke programma's je hebt, is naar windows verkenner gaan. Dan ga je naar je foto, dan rechtermuisknop, dan zie je staan Openen met... en dan kan je als het goed is kiezen met welk programma je hem wilt openen. Je moet in ieder geval niet bewerken kiezen via windows verkenner, want dan kom je vaak in Paint terecht en daar kan je ze heel moeilijk verkleinen. Laat me even weten welke programma's je te zien krijgt als je de optie Openen met... kiest. Liefs, Tanya
Op foto klikken, rechtermuisknop en dan resize picture. Dan word het ook verkleind, moet je de meest kleine nemen.
tis gelukt zie ik! mooie meid! @ jep, een miniatuur van dr vader haha Nu maar kijken op wie deze gaat lijken (wonderlijk he beetje van je partner beetje van jezelf, roeren en kijken wat er uitkomt! haha) jessica
Heb de foto's trouwens eerst naar een andere map gekopieerd, en toen op berwerken geklikt en toen kreeg ik ook ieds om het te bewerken, op aanpassen geklikt, dan weer op kenmerken en toen kon ik het verklienen. jessica