hoi meiden.. ik ga binnenkort uiteten met vriendinnen daarna willen ze nog uitgaan... is het verstandig om mee te gaan.. ivm met muziek en rook...(sigaretten) Alvast bedankt!
Ik vind dat je dat voor jezelf moet beslissen, ik kan bijvoorbeeld echt niet tegen rook, dus ik persoonlijk zou niet gaan. Maar inprincpe is het geluid geen probleem. Daar schijnt de baby geen last van te hebben in dit stadium van je zwangerschap.
Dat vind ik altijd heel erg persoonsgebonden. Ik ben dan ook van mening dat je moet doen waar je je goed bij voelt meid. Ik zelf ben in het begin heus nog wel eens erop uit gegaan, maar ik hield het zelf niet goed vol vanwege de vermoeidheid. Dan ging ik gewoon weer. Rokerige omgevingen kun je in deze maatschappij helaas niet altijd voorkomen, dan ga je je alleen maar isoleren. Wat geluiden betreft kun je best gaan stappen denk ik, maar ga gewoon niet naast een box staan. Blijf vooral doen wat je voorheen ook deed, maar houd een beetje rekening met het wondertje in je buik. Veel plezier!
Dat is per persoon(en per zwangerschap denk ik) verschillend. Van de eerste was ik toen ik 4/5 weken zwanger was op wintersport(wist toen nog niet dat ik zwanger was!)en heb me bijzonder goed vermaakt en nergens last van gehad, maar toen ik 25 weken zwanger was van de eerste zijn we met vrienden op vakantie geweest toen stond ik in een disco(en het was helemaal niet druk) en voelde me net een zeekoe ik kon niet dansen zoals ik was gewent ben toen ook weg gegaan. Bij de tweede ben ik met 18 weken naar een concert geweest en dat was nog goed te doen.
ik denk idd dat iedereen dat voor zichzelf moet beslissen. ik ben nog niet zo lang zwanger, maar heb weinig behoefte om zwanger uit te gaan. heb ook besloten dat ik dat niet wil zolang ik zwanger ben. en met uitgaan bedoel ik echt naar een club gaan ofzo. maar zolang iemand zich er prettig bij voelt, waarom niet?
Ik zit een btje met hetzelfde, vanavond ga ik met een stel meiden uit eten en daarna zouden we de kroeg in.. Ik ben ook nog es de enige van het stel dat niet rookt, dus zie het niet zo zitten de hele avond in de rook te staan. Denk dat ik alleen mee ga eten en daarna naar huis ga. Ben ook enorm moe 's avonds. Veel succes met je beslissing!
Hoi , Ik ga zelf nog wel gewoon uit .. als k me goed voel .. j bent wel sneller moe maar dan kan j altijd naar huis toch .. k geniet nu nog zolang het kan ..
Ik vind dat je lekker moet doen waar je zin in hebt. Ik ga nog steeds 's avonds uit eten en lekker naar de kroeg. Zonder lekker biertje dan wel, maar het leven houdt voor mij niet op omdat ik zwanger ben. Als je verder nooit in rokerige omgevingen bent, kan het volgens mij die paar keer dat je naar een café of club gaat ook helemaal geen kwaad. Toen mijn moeder zwanger was vroeger, rookte mijn vader als een ketter en ik heb nergens last van... Maar als je er rot bij voelt, moet je het zeker niet doen!
ohh nou nog meer bedankt meiden.. het ging mij ook echt meer om de rook enzo.. de muziek maakt me niet zo uit! ik denk dat ik gewoon lekker met die meiden mee ga!
Ik stond 2 weken nog te darten in de kroeg (wel mijn wedstrijd verloren helaas). heb zelf alleen maar last van de rook, maar het is maar een paar uurtjes per week. ik vind het nu trouwens te zwaar geworden, wil ook uitgerust zijn voor als het begint (mag van mij nu wel hoor!)
ik ben bijna 34 weken zwanger en ik ga ook nog steeds uit eten met vriendinnen of mijn man....en we gaan dan vaak naar een Turks restaurant waar altijd live muziek speelt en ook gerookt wordt... verstandig weet ik niet maar schadelijk is het in ieder geval niet echt volgens mij