Ik gebruik bijna elke dag de vorige zoekknop die rechts van de pagina stond, maar nu na de veranderingen is ie weg! Als ik nu zoek dan moet ik elk bericht afzonderlijk openen om te kijken of mijn zoekwoord erbij staat en of het bericht voor mij interessant is. Voorheen toetste ik bijv. rechts in de zoekknop kraamhulp en alle berichten zag je geopend in een rijtje zodat je snel kon beslissen welke je wilt lezen. Maar nu zie ik alleen een onderwerp en bericht en moet ik TIG berichten openklikken. Nou dat is echt geen doen meer. Is er geen andere manier??? Ik baal wel een beetje om eerlijk te zijn. Ik kon mezelf trouwens ook niet meer inloggen en moest een nieuw wachtwoord aanvragen en ook mijn onderbanner was weg.....
Beste Rabia, In de bruine balk onder welkom Rabia staat een zoeken link als je daar op klikt krijg je menu te zien, daar selecteer je berichten tonen en je vult je zoekterm in en klikt op OK. Jan
Jan dank je wel. Dat had ik al gezien en geprobeerd en toen kreeg ik dus geen inhoud te lezen en zo wel. Gelukkig ik zag mezelf al elke keer al die berichten doorspitten.... thnxs