Wat mij betreft gewoon maar 1 smiley...of zelfs helemaal geen een meer..Wat voegt een smiley nou eigenlijk toe?...bovendien zijn de nieuwe smileys nou niet echt mooi te noemen.... 1 foto per bericht lijkt me echt helemaal top! Dat kon toch op het 1e forum ook zonder problemen?
Tja, ik denk dat ik dat wel begrijp... Maar dit forum zou zogenaamd beter, mooier etc worden en dat vind ik op dit punt dus absoluut niet. Was echt heel blij met de vorige 2 forums en zag erg uit naar dit forum maar dat valt dus helaas tegen... Maar goed, mijn pleidooi zal wel vechten tegen de bierkaai zijn...
het is dan wel een ander forum qua vormgeving, maar het heeft wel de zelfde titel. En die smiles, ik vind er echt niks aan de keuze dan liever een foto.
Het forum is denk ik niet zogenaamd beter maar wel degelijk verbeterd in het gebruik. Dat het dezelfde naam heeft heeft natuurlijk niks te maken met de mogelijkheden die zo'n forum standaard heeft. Die foto's: Het kan OF niet... OF 1 per bericht en dan meteen ook maar 1 smiley.. Er zit gewoon niks tussen, ook niet als Jan het anders in zou stellen of maken, dat kan gewoonweg niet.
Het besluit is door beheer en moderators genomen. Het blijft zoals het nu is. Dus kleine foto's die je met 1 klik kan vergroten. Willen we weer naar het oude systeem dan moet er een speciale module gemaakt worden die de "TE" grote foto's gaat verkleinen. Voor nu is dat geen optie. Wellicht voor in de toekomst. Het blijft op de lijst staan. Ik doe deze gelijk dicht Kwebbel