Whahahahahahahahahaha Moet ik gelijk denken aan deze, die vond ik vroeger ook zoooooooooooo hilarisch! Dinosaurs - The Baby says 'daddy' - YouTube
Hihihhiih ook leuk! Maar, hier zegt ze ook al PAPA en nog geen mama :x dus ik ga haar ook eens even een spraaklesje geven
LEUK!!!!! Hier een tijdje gehad dat Cas wel vaak papa zei en sporadisch mama. Dus ik met hem oefenen: Ik: mama Antwoord: papa! Ik: mama Antwoord: papa Ik: nee, Mama Antwoord: papapappaapappapapapapapaaaa!! Zo kan het dus ook! hahahahaha
Gelukkig zegt mijn Friese vriendin die logopediste is dat PAPA makkelijker als eerste uit te spreken is voor een baby dan MAMA En dat zij daarom iedereen adviseert, de papa HEIT te laten noemen (Fries voor papa voor wie het niet weet) dan is mama zeker eerst
Geweldig haha! Wat een scheetje ook trouwens. Die van de dino baby ken ik ook idd. Erg grappig was dat programma altijd
Heerlijk filmpje. Hier drie kinderen die als eerste woordje ED zeiden. De naam van de hond Daarna papa en toen pas mama.
hahaha supergrappig! Hier was het ook alleen maar papa hoor. Echt pas maaaaaaanden later kwam er ein-de-lijk mama uit... :x