De titel zegt het al op het oude forum kon je alle onderwerpen als gelezen markerem dit vond ik een handige optie, kan dze hier niet vinden. Alleen per onderdeel, is deze optie er en waar vind ik die? alvast bedankt
Hoi Blaine, Wanneer je bovenaan in een forum op 'forumopties' klikt kan je alle onderwerpen als gelezen markeren. Hopelijk is je probleem daarmee opgelost! Groetjes, Josien
dat is echt alleen per forumonderdeel en is me veel te veel werk oeps Is er niet ergens een knop om alles op te forum als gelezen te markeren? Ligt het aan mij of hebben we nog maar weinig smileys?
Oh, je bedoelde het hele forum. Ja hoor, dat kan ook. Op de beginpagina kun je onderaan klikken (boven het lijstje van mensen wie er nu online zijn) op 'Markeer forums als gelezen'. Dan wordt alles in een keer als gelezen gemarkeerd. Over de smilies... dat staat op Jan zijn lijstje, maar heeft nu in eerste opzet nog even geen prioriteit ! Groetjes, Josien
Oke perfect, dus toch nog niet goed genoeg gezocht. Dank je wel voor je reactie's jullie zijn er maar druk mee.
Dat maakt niks uit... daar zijn we voor Fijn dat het weer is opgelost! Doe ik deze dicht... Groetjes, Josien