Wij hebben boven de bank 2 canvassen van 40x60 met beide een babyfoto van ons jongens. Verder op het dressior 2 fotolijsten staan en op de muur in onze eethoek hangt een canvas van 100x80 van ons 4tjes. 2 weken geleden gemaakt. En onze trouwfoto in een lijst hangt aan een andere muur. Vind foto's in huis ook altijd erg gezellig Voor het raam boven onze tv staat ook een lijstje en zo'n boom van de action met fotolijstjes eraan
Hier niet echt foto's in huis. Alleen in de gang een foto van mijn 2 hondjes. Mijn zusje heeft mij wel een keer een super grote canvas van haar, en haar pasgeboren dochter gegeven. Ik heb hem nooit opgehangen. Dit omdat 1 mijn partner gewoon geen zin heeft om de hele tijd naar haar te kijken (hun relatie is niet echt super goed ook) 2 omdat ik het vreemd vind in mijn huis terwijl er geen andere foto's hangen en 3 omdat ik het super confronterend vind aangezien ik al bijna 5 jaar bezig ben om überhaupt zwanger te worden ... Hoe erg ik ook van mijn nichtje houd. Telkens als ze op bezoek kom krijg ik het te horen. Geen idee wat ik ermee moet doen. Maja misschien een beetje on topic mochten er ooit wel een kindje komen zal ik zeker wat foto's van het kindje gaan ophangen.
@crystals ; wat naar zeg! Even er vanuit gaande dat ze het niet naar hebben bedoeld, kun je er ook wel van uit gaan dat ze helemaal niet inziet waarom het vreemd is. Misschien kun je het haar eens uitleggen? "Heel lief bedoeld, maar iets te confrontaterend voor ons. Misschien kun je hem beter zelf ophangen, anders ist ook zo zonde he? Lekker terug schuiven naar dr.
Hier helemaal niks aan de muur (behalve de tv) vind het zo een zonde om gaten in de muur te boren. Dus ook geen foto’s . En de woonkamer is te klein voor een tafeltje met foto’s erbij
Ik zeg al 4 jaar dat ik foto’s aan de muur wil en nog steeds hangt er niks Nu ook ixxi en instawal uitgevonden wat er super leuk uitziet en ik niet rommelig vind staan. We gaan binnenkort verhuizen dus dan komt zoiets aan de muren. Nu alleen 1 foto van onze zoon op een kastje.
Ja gaten in de muur boren vind ik ook zonde. Heb nu 1 plankje waar 6 foto's op staan. Niet in lijst maar op een soort plaatje geplakt.
Voor de mensen die geen gaten in de muur willen, maar wel foto's aan de muur: montagetape. Ook weer makkelijk te verwijderen en zelfs de zwaardere lijstjes blijven hier op een ruwe muur goed hangen.