Als fanatieke hobby-fototgrafe wil ik erg graag mijn toekomstige kindje telkens weer prachtig op de foto zetten. Ik zoek me suf naar een cursus babyfotografie, maar kan niets vinden. Heeft iemand tips ? dank je wel !
Ik heb zelf een opleiding aan de fotovakschool in Apeldoorn gedaan. Ik ben bezig met en studio aan huis, en ga ook alleen baby/kinderfotografie doen. Voor zover ik weet bestaat er geen speciale cursus babyfotografie. ... kijk anders maar in mijn album, daar staan een aantal foto's in, (moet je wel ff over de huist/tuin/keuken foto's heen kijken ) Misschien kun je daar wat ideetjes op doen? Om echt mooie foto's te krijgen heb je toch studio apperatuur nodig.. Begin anders met een mooi laken etc als achtergrond, en een zacht kleed waarop ze kunnen liggen.
Gewoon heel veel foto's maken en dan zit er zo af en toe een hele mooie tussen (met dank aan de digitale camera ). Ik zelf probeer ook eens andere posities in te nemen, lig gewoon languit op de grond zodat ik op dezelfde hoogte ben als Kylian. Of neem hem van boven af zodat Kylian omhoog kijkt. Ik heb wel foto's in mijn album staan (mooie en leuke). Ook vind het ik het leuk om zo af en toe een foto te bewerken met Photo Shop Elements. Groetjes Anita