ik zit er aan te denken om een tattoo te laten zetten met de naam van Bas erop. Ik weet dat caruli er ook over heeft gedacht en vroeg me af of er meer vlindermama's met tattoos zijn en ik zou ze graag willen zien (als dat mag ) Ik twijfel ook nog over de plaats... want als ik een tattoo op mijn rug zet kan ik hetzelf niet zien. Maar op mijn arm is misschien weer te mannelijk... ben benieuwd hoe jullie er over denken. loopy x
Hi Loopy, Wij gaan ook een tattoo laten zetten. Het ontwerp moet nog gemaakt worden dus helaas kan ik nog niets laten zien. Mijn vriend doet de tattoo op zijn arm en ik dezelfde tattoo (maar dan kleiner) op mijn enkel. Groetjes Bikkie
Ik zit er ook over na te denken. Als ik hem zet, zal ik hem ergens zetten waar ik hem zelf kan zien, maar op zo'n plek dat anderen het niet kunnen zien. Ik denk dat ik het in de buurt van mijn hart zou zetten.
Ik houd niet van tatouages, dus dat zou ik zelf nooit doen. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk.
ik heb er aan zitten denk om het op mijn buik te doen, maar ben bang dat het lelijk wordt als ik weer zwanger zal worden
ik vind ze ook lang niet altijd mooi. Het gaat mij meer om het idee erachter. het persoonlijke verhaal vind ik vaak interessant. Feit dat ik m niet snel in het zicht zal plaatsen is omdat het voor ons persoonlijk een grote betekenis heeft. Omdat vlinders nu een hele andere betekenis voor me hebben gekregen, denk ik aan een klein blauw vlindertje.
Ik vind het wel iets hebben en ik snap de gedachte erachter ook heel goed maar zou het zelf ook nooit doen,maar dat is idd ieder voor zich! @Loopy,en op je lies bijvoorbeeld?
ja voor de pijn maak ik me niet zo druk. ik vond de bevalling van Bas erg pijnlijk, maar voor een gezond kind had ik het nog wel 30 uur volgehouden. zo'n tattoo zal wel loslopen denk ik...
ik ga eerst sparen voor een ring en zodra ik die heb wil ik een tattoo laten zetten met leeuwen knuffel van tygo met zijn naam erboven en datum eronder ik heb altijd gezegt van mijn kids een tattoo en casey heb ik ook een dus tygo ook maar tis idd ieder voor zich
he meiden, zowel maurice als ik willen beide een tattoo hebben.allebei een andere,wel willen we beide Bodine haar naam laten zetten. ik weet al welke ik wil hebben,hij ligt al hier.het is een vlinder in abstracte vorm(soort tribal,maar wel duidelijk een vlinder) en als schaduw heb ik er zelf roze schaduwen van gemaakt. haar naam komt dan boven of onder de vlinder te staan. de plek wara ik hem wil zetten twijfelde ik wel over,maar goed aangezien het niet mn erste tattoo is hou je op een gegeven mometnt neti veel over hihi. ik ga hem laten zetten op mn linkerenkel. maurice heeft een abstracte tribal,waar hij een heel mooi verhaal in ziet. nu meto ik jullei dat even schuldig blijven,want dat ben ik door mn vergeetachtigheid een beetje kwijt. verder heb ik al meerdere tattoo dus voor mij was dit de manier om zo een mooie herinnering aan mn meisje te hebben.al mijn tattoo hebben een verhaal en dat is voor mij heel belangrijk. op mn arm wilde ik het neit,want daar heb ik al wel 1,en wilde de plek toch redelijk voor mezelf houden. op mijn rechterenkel heb ik al een tattoo staan dus das ook geen optie.daar staat een tribal met het sterrenbeeld van mn steifvader die vorig jaar is overleden. de tribal heeft ergens in je verre fantasie wat weg van een draak,wat voor mij symbool staat voor de vechtlust die hij toen heeft laten zien. goed nu we op dreef zijn: op mn bovenarm,staat een dolfijn met een roos: symbool voor puurheid,liefde en genegenheid.de roos in mijn favoriete bloem en de dolfijn mijn favodier. op mn schouderblad,staat het chinese teken van liefde,weinig uitleg voor nodig lijkt me. maar goed dat is het geen wat voor mij en vele mensen heel erg belangrijk is,zonder liefde zou ik niet gelukkig kunnen zijn.zowel om het te mogen voelen en kunnen geven. nou goed en die op mn enkel daar heb ik al uitleg over gegeven. zodra maurice uit het ziekenhuis is wil ik toch wel een afspraak gaan maken om ze te laten zetten.de zomer is nu toch voorbij dus geen zorgen dat je neit in de zon mag zitten ermee. hebben degen die een tattoo laten zetten ze zelf verzonnen?of hebben jullie veel aan dit plaatje. de vlinder staat voor mij als symbool voor vrijheid,want diep in mn hart is mijn meisje vrij,vrij van de pijn,vrij van de zorgen en vrij om een mooi leven in het hiernamaals te kunnen hebben. vlinder staat tevens ook voor de wedergeboorte van haar.ze is geboren,overleden en verder gegaan om op een andere plek te kunnen leven zonder de pijn en verdriet. goed als ik dit typ branden de tranen in mn ogen,de betekenis is zo waardevol voor me. ik moet zegen dat ik al de 3 de keren de pijn best te doen vond.ik kan neti zeggen dat mn bavlling pijnlijker was,want ook die heb ik niet als pijnlijk ervaren.het is een pijn/gevole wat je er voor over hebt om iets waardevols te laten zetten.iets blijvends. ik vind het moi als mensen een tattoo met een verhaal hebben,dit houdt in dat de mensen er goed over nagedacht hebben en neit in een dronken bui hem laten zetten bij wijze van. zodra hij staat zal ik een plaatje neerzetten hier. liefs nathalie mama van Bodine*
ik moet wel zeggen dat ik op mijn armband 2 schakels heb met 2 fototjes van Bodine en een soort medalion met een foto van haar. maar goed dat zijn dingen die je kwijt kan raken en dat is met een tattoo neit en dat is voor mij ook een reden om er nog 1 te laten zetten. liefs nathalie mama van Bodine* hangertje staat in mn album
hoi meid klinkt mooi zeg... ik ga een tattoo laten zetten van het leeuwenknuffeltje van tygo aangezien hij leeuw is wil ik het koppie laten zetten en dan zijn naam erbij
Helemaal mee eens! Zoals ik al schreef: zelf zou ik het niet doen, maar en tattoo met een verhaal, waar echt goed over nagedacht (en gevoeld) is, lijkt mij waardevol. Dan krijg je ook geen spijt.
mooi hoor Caruli.heb je dan een specifiek leeuwenknuffeltje?wel mooi idee ook zeker weten.ben heel erg benieuwd naar het resultaat. liefs nathalie
het knuffelbeertje hebben we op zijn sterfdag gehad van zijn zus en oma en opa ik zal eens foto neerzetten maar dan alleen het kopie en dan in een boog zijn naam erboven en onder het koppie geb datum... moet alleen nog de foto laten bewerken enzo en dan kant en klaar mee naar de tattooshop nemen
ohhh mooi zeg,je tattoo van je dochter is ook onwijs mooi. ik ben heel benieuwd naar hoe het wordt als hij in tattoo vorm gezet wordt.
nou dames, de pijn valt reuze mee hoor. t is meer een iritant kriebelgevoel. zo is mijn ervaring altans. ik heb op mijn bovenarm een tattoo. heel erg klein en helemaal zelf getekend en geschreven. dat vond ik juist zo vreselijk bijzonder. dit is m.
ik zag bij iemand (sorry als ik nietmeer weet wie *bloos*) die had de voetafdrukjes laten zetten. Moet je opzich wel van houden, vond ik best bijzonder. Ik wil zelf ook graag haar naam laten zetten. Of op mijn heupbot-plekje, daar blijftie in tact mocht ik weer zo gelukkig zijn om zwanger te raken. Of op mijn pols, waar je als het niet uitkomt een armband of horloge overheen kan doen. in mooie sierletters... Mijn vriend heeft haar naam al meteen de maandag erop laten zetten... is toch wel heel speciaal