Je ziet zo vaak van die topics met gezocht mama's in gelderland etc etc. is het wat om net als de bevallingslijst een hoofdstuk te maken met oproepjes per provincie? dan kan iedereen naar hartelust elkaar opzoeken met oproepjes want alleen naar woonplaats kijken is lastig aangezien je eerst iemand moet vinden voor je weet waar hij zij woont.
Helaas blijven dit soort dingen nooit bij oproepjes en worden het groepjes topics en dat is dan weer niet de bedoeling.
Heb ik ook wel eens geprobeerd, maar dat is echt heel veel werk, hoor! Moet je al die pagina's door gaan bladeren en zoeken of er toevallig iemand uit een plaats komt bij jou in de buurt. Het lijkt mij ook erg leuk om snel te kunnen zien of er meiden uit mijn omgeving op dit forum actief zijn.
nee hoor Renate dat hoeft niet als je je zoekfunctie op woonplaats zet dat rollen alle meiden van utrecht, zuid-holland ed er zo voor je uit mits ze dat hebben ingevuld natuurlijk
Uhm...je bedoeld vast iets anders met 'zoekfunctie op woonplaats zetten'... Wat ik nu doe is als zoekterm een woonplaats in typen, maar dan zou ik alle topics waar dat woord eens in voorgekomen is moeten doorzoeken. Bedoelde je dat?
nee je hoeft het niet in te typen je gaat naar gebruikerslijst daar zie je een balkje staan die kan je verzetten op naam datum woonplaats enz zet je die op woonplaats en je kan hem ook ernaast op oplopend of aflopend zetten dan rollen ze eruit op alfabet succes oeps maakte een foutje moet gebruikerslijst zijn
Gevonden hoor! Dat scheelt al een stuk. Maar het zou by the way nog makkelijker kunnen. Ik moest bijvoorbeeld op pagina 84 ongeveer zijn. Om daar te komen moet je steeds naar beneden scrollen om een vorige/ volgende pagina aan te klikken. Zou het een idee zijn om een vakje te maken, zodat je daar een paginanummer in kan voeren. Dan hoef je niet alle pagina's af te lopen. Ander idee als dat niet mogelijk is: i.p.v. enkel beneden aan de pagina de paginanummers weer te geven, zou dat ook niet bovenaan kunnen? Hoef je niet 40 pagina's naar beneden te scrollen. Maar je mag ook gewoon zeggen dat ik een zeur ben, hoor!
Rechtsonderin staat 'ga naar pagina' en daaronder staat een vakje, daarmee kun je pagina's selecteren en schiet je direct naar de door jou gekozen pagina. Lotte
Het valt mij op dat deze topic wel gewoon "mag" en daar geen slotje op wordt gezet http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Is toch ook gewoon een groepjes topic op deze manier?
er word niet echt constant in gepraat zoals het in andere topics wel ging. 10 paginas per dag, dit heeft nog geen 2 berichtjes per dag geloof ik. maar eerlijk is eerlijk, ik zal die op slot zetten.
ze heeft wel een beetje gelijk maar net als wat Natasja al zei hier wordt bijna niet gepost wordt het een chat topic dan moeten we daar idd ook een slotje opdoen want dat is wel zo eerlijk , regeltjes zijn geen groepjes