Ik ben nog aan het twijfelen hoe ik de foto's van mijn dochtertje wil gaan bewaren en inplakken...... Ik ben benieuwd wat iedereen doet of wat iedereen zou willen.....
Zolang het budget het toelaat wordt hier alleen gescrapt Ben ik eindelijk van mijn chronische fototekort af! Linda
Ik heb ingevuld insteekfotoalbum. Maar ik heb ook nog een persoonlijk fotoboek van Justin (een soort ikke boek idee). En daarbuiten een nèt fotoboek met alleen de allermooiste foto's er in.
ik bestel steeds de foto's die op de digitale camera staan bij de hema, via internet. ik heb een mooie grote limegroene multomap gekocht, met creme-kleurige fotobladen. plak ze steeds in. erg makkelijk omdat je steeds fotobladen kunt bijhalen, tussenvoegen of uithalen...
Ik heb nog een hele stapel liggen om in te plakken in het fotoboek van Amber, daar heb ik straks mooi de tijd voor !
Ik doe aan europees scrapboeken,is erg leuk om te doen. Maar het is wel vrij prijzig. Dan kies ik de mooiste foto's uit en ga dan scrapbooken. Liefs
Op een creatieve manier inplakken van foto's. Kijk maar eens op www.scraptime.nl Ik zal ff kijken of ik een voorbeeld kan toevoegen. Liefs
ik doe ook aan europees scrappen en zolang het budget het toelaat doe ik het op die manier is toch leuk net wat anders als gewoon inplakken.
Ik weet niet hoe ik een voorbeeld van europees scrappen in een bericht moet toevoegen. Kijk maar eens op : www.workshop-scrappen.nl Daar kan je voorbeelden aanklikken, zo krijg je een duidelijk beeld wat het inhoudt. Liefs
Ik laat van mijn digitale foto's altijd een boek drukken bij de kruidvat (of hema, of AH) Is hartstikke hanidg; je kunt veel foto's kwijt in een hartstikke dun boek ipv die dikke albums. Je kun per pagina achtergrond, indeling en foto formaat kiezen en tekst toevoegen Die gedrukte boeken zijn echt een aanrader!
Ik heb ingevuld: anders Ik heb 1 babyboek (soort boek van ikke) dat ik bijhoudt. Zo voor alle 3. De rest wordt een digitaal fotoalbum
Hangt ervan af waar je het besteld. Waar ik het bestel kosten bijv 20 bladen E15,10 en mallen E8,95 en een boek verschilt (afhankelijk welk formaat) van E 7,60 tot E21,00. Liefs
ik maak hele uitgebreidde fotoplakboeken, met teksten en alles erbij. bijv. vanaf een foto van de positieve zwangerschapstest tot aan de foto''s dat dano 4 weken oud is. met tekeningen van kinderen, foto's van alles akdootjes. en verhaaltjes/wensen die mensen hebben geschreven voor Dano, nu wil ik me ook eens gaan richten op het scrapboeken. lijkt me erg leuk.
Bij Pipoos hebben ze een hoop spullen voor Amerikaans scrappen en dat vind ik persoonlijk minder mooi. Maar dat is een kwestie van smaak. Wat ik doe is europees scrappen. Laat ff weten of je het gaat doen? Vind ik wel leuk om te weten. Liefs