Hallo Wij hebben een leuke meid van 18 jr gevonden die hier af en toe een avondje gaat oppassen op ons zoontje van 16 maand als we een feestje hebben of een etentje etc. Ze heeft geen ervaring. Nu zitten wij te denken over het tarief per uur. Heb echt geen idee. Hoeveel berekenen jullie?
Ik vind dat best hoge bedragen. Als je 8 euro doet, en je bent 5 uren weg, is het 40 Dat vind ik toch wel heel veel. Of ben ik nu wat krenterig?
Onze oppas is 17 en zij vroeg zelf 3,50 euro per uur. Wij ronden het vaak dan ook af. Ongeacht of ze nou overdag of in de avond komt. 8 euro had ik nooit gegeven, dan was ik op zoek gegaan naar een ander meisje.
Ik krijg 4 per uur. Ben 20 en afgestudeerd als pedagogisch medewerkster. Vind het persoonlijk best wel weinig.. Maar m'n oppas adres wilt geen 5 betalen want ze vonden 4 eigenlijk al 'veel'..
Wij betalen onze oppas 4 per uur... Onze dochter ligt dan altijd al op bed en ze hoeft alleen maar op de bank te zitten en tv te kijken.. Dus prima... Stiekem vind ik het nog veel aangezien ze niks doet, maar ach ik klaag niet en we vertrouwen haar dus dat is ook wat waard.. Owja ze is ook 18... Dus ik zou zeggen 4,-.
Ik zou tussen de 5 en 7,50 euro per uur doen, dan verdient ze er tenminste nog iets mee. Het is toch voor af en toe 'savonds dus het is ook niet dat je iedere week een bepaald bedrag moet betalen of iets. Maar iedereen denkt er anders over. Waar zat je zelf aan te denken TS?
Ik vind zo'n 4 a 5 euro voor die leeftijd ook echt wel genoeg. Helemaal omdat ze in principe niks hoeft te doen. En daarbij ze mag ook lekkers pakken uit de (koel)kast neem ik aan!
Onze gastouder krijgt 4,20 per uur en die is dik in de 40... Dus vind 4 euro per uur voor een 18 jarige meer dan voldoende.
Onze oppas is een professional (op kinderdagverblijven gewerkt, staat nu voor de (kleuter)klas) en zij krijgt 25,- voor een avond.
Woow wat een hoge bedragen lees ik! Toen ik 18 jaar was had ik al ervaring en was ik student spw, ik kreeg toen voor 3 kinderen 10,- voor een avond. (ja ik weet het soms moet je onderhandelen, maar daar ben ik niet goed in zit niet in me ) Wat je nu kan doen is zoals al gezegd is op de site van Nibud kijken. Maar een bedrag van 15,- voor een kindje lijkt me prima als ze nog geen ervaring heeft. Ik kreeg toen ik ouder was en een spw diploma en kinderopvang werk ervaring rond de 8,- en 10- per uur.
MIjn oppas krijgt 3,50 per uur. Ze is 17 en van haar moeder mag ik haar niet meer geven. Ik vind het ok, omdat ik alleenstaand ben. Het leven is al duur genoeg. En als mijn dochter slaapt, komt ze niet meer naar beneden. Dus heeft ze het rijk alleen.