bijna vier, erg dwars

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamavd, 24 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    is dat herkenbaar? soms heb ik het echt het gevoel alsof ik iets fout doe, niet streng genoeg ben enz

hij mag over een maandje naar school maar zn oren werken niet meer , uitdagen , niet luisteren, vervelend doen en ga maar door..

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Heel herkenbaar, over 5 wk naar school voor het eerst

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ja heel herkenbaar :)
    Waar ze al die energie wel niet weghalen soms pff hahaha.

hier mocht zoonlief de film up zien, nou dat was ja prachtig want hij mocht opblijven.
    en wel tot 22:30 en mijn man en ik dachten dat houd hij vast niet vol...
    maar ja hoor zonder enige moeite de film uitgekeken haha. Moooi he papa en mama! Haha

dus van 07:00 tot 22:30 wakker geweest die dag zonder dutje...en de volgende dag 07:30 weer wakker.

Nog 3 wkn tot school weer begint, regelmaat..en dus is de rust weer wat wedergekeerd ;)

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Mijn zoontje van 3.7 jaar ook...niet te geloven af en toe....wordt bijna hysterisch als hij iets niet mag of nee te horen krijgt.
    Zusje klieren, alles afpakken, duwen, alles willen regelen ("ik ben de baas!") en ga zo nog maar even door...pfffffff.
    Terwijl ik hem toch geregeld flink kort hou maar het is dan ook een vrij temperamentvol kind.

Tijd voor school dus! :D

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heel herkenbaar. Voor mijn gevoel is hij echt toe aan school. Nieuwe uitdagingen.
    Op 17 augustus is zijn eerste schooldag trouwens.

6. Withinshin

Withinshin Bekend lid

1 okt 2009
    972
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja helaas erg herkenbaar! Er zijn dagen bij dat ik me afvraag of hij uberhaupt iets van opvoeding heeft opgepikt de afgelopen 4 jaren 😂 Vooral zijn jongere broertje is de pineut, alles afpakken, duwen, slaan, lachen als ik hem aanspreek.

Hier is nu een zero tolerance beleid ingegaan, touwtjes weer wat strakker en geen waarschuwingen meer, maar meteen aanpakken (in de gang, hoek, stoel of wat op dat moment maar voor handen is). Verder vooral weer heel strak zijn met eten, slaaptijden etc werkt ook goed voor hem.

Hij mag 29 september wennen op school 🎉

7. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.260
    1.165
    113
    Tussen 3,5-4 jaar was mijn dochter een draak. Verdween als sneeuw voor de zon toen ze naar school mocht.

Nog even volhouden!

Deel Deze Pagina