hee meiden! sinds 16 Nov. loopt esmée grote stukken los. Ze loopt nu nog op slofjes maar we willen binnenkort toch wel schoentjes, met flexibele zool, gaan halen. Ik vind bij die meiden de laarsjes zo leuk onder rokje/jurkje. maar zijn laarsjes wel geschikt? m'n ouders zeiden dat het niet goed was voor de hakjes / enkeltjes en een andere vriendin dat het niet uitmaakt.. nu vraag ik dus aan jullie advies! alvast bedankt! liefs X
Met deze vraag zat ik ook een tijdje geleden.Ben naar de winkel gegaan en kwam er toen achter dat er niet zoveel babyschoenen zijn die ze aan kunnen de 1ste maanden. Ik heb nu geen laarzen maar wel Goede schoenen die ook onder een rokje en jurkje leuk staan.Ik zou het dus niet doen en even niet voor het hele mooie gaan maar voor het goede advies. Zit nu zelfs nog te twijfelen of ik haar deze winter nog laarzen aan wil gaan doen want het is echt tegen het advies in,terwijl ze nu 3 mnd loopt. Volgend jaar maar voor het mooie. Wij hebben best dure 1ste schoenen gekocht maar later hoorden we dat deze erg goed zijnmerk elefanten) vanHaren Schoenen En ze hebben nog best veel keus..En nog een redelijke prijs.
tegen mij is dat idd ook gezegd.. dat het slecht is voor dr enkels. ze hebben die steun hard nodig daar
Ik zou het nog niet doen. Hier waren haar 1e schoentjes Shoesme extreme flex, vond ik erg fijne schoentjes en liep ze gelijk goed op. Met 3 maanden waren ze volgens mij te klein, hebben toen een iets stevigere zool genomen, Dr Visser, die draagt ze nu nog (bedenk me dat ik haar voeten wel weer even op moet meten). Ik heb nu ook een paar laarsjes en die draagt ze af en toe en daar loopt ze ook goed op. Maar ik zou 3 maanden echt als minimaal aanhouden, persoonlijk zou ik deze winter voor schoenen gaan en volgend winter voor laarsjes. Een tip, zilvere schoentjes passen overal bij, tenminste vind ik hier echt ideaal.
Leren babyslofjes | Babyschoenen hier hebben ze wat hogere schoentjes en zijn lekker soepel.. misschien een idee? ik heb ze ook altijd (niet de hoge laarsjes dan ) ben er altijd onwijs tevrede mee!