Mijn vriend heeft bij bol.com een telefoon besteld en ontvangen. Om een lang verhaal kort te maken, hij wilde toch graag een andere en heeft deze retour gestuurd. Nu zegt bol.com dat de doos leeg was en dat die dus gewoon moet betalen...We hadden de doos goed dicht geplakt dus daar kan het niet aan liggen.. Nu is het een welles - nietes spelletje.. :x Wie heeft zoiets ook wel eens gemaakt en hoe is het toen opgelost?
Wat vervelend zeg. Straks heeft de bezorger van TNT het mobieltje eruit gestolen, weet jij veel. Geen idee hoe je dit moet oplossen. Je kunt het niet bewijzen.
Dat is zo we kunnen het niet bewijzen, we hebben wel bewijs dat we een pakketje verzonden hebben naar bol.com track &trace .. en bol.com bevestigd ook dat ze dat pakket binnen hebben gehad, alleen zonder inhoud ..
misschien klagen bij postnl? daar de klacht neerleggen met t bewijs erbij dat bol.com het echt leeg heeft ontvangen etc.. en dat jullie daardoor nu gewoon moeten betalen kijken of hun je een vergoeding kunnen geven. zo niet bol.com en jij hebben geen bewijs dus dan word het echt lastig.
Jawel 6,75 is normaal en krijg je een track en trace code maar is het niet verzekerd En 8 nog wat is aangetekend versturen verzekerd tot 500
Ik heb ook wel eens wat terug gestuurd naar bol.com en volgens mij stond er toen bij dat het versturen op eigen risico is. Dus als je geen verzekerd pakketje hebt verstuurd ben ik bang dat je naar je centen kan fluiten .. Ik zou in iedergeval gaan klagen bij PostNL
Oh vergeten te vermelden dat het niet via de tnt is gegaan.. maar via kiala. Heb alleen zo'n sticker gekregen met een nummer erop (verzendbewijs) en daarmee kunnen we hem volgen. Kiala werkt met de dpd
owww wat balen zeg!! zou niet weten wat je daartegen kan doen indd klagen bij dpd. maar snap echt dat jullie flink balen
Misschien stomme vraag, maar heeft Bol bewijs geleverd dat het leeg was? Ik denk dat dit best een lastige situatie is. Misschien even juridisch advies inwinnen over wat je kunt doen? Consumentenbond is een optie, rechtsbijstandverzekering of een juridisch loket oid. Ik zou trouwens ook beklag doen bij de verzendpartij. Je mag dan geen 'verzekering' hebben afgesloten of aangetekend hebben verzonden, dat betekent niet dat zij van alle plichten ontslagen zijn.