Mijn man krijgt sinds 2 dagen whatsapp codes binnen op zijn telefoon.. Zomaar uit het niks Weet iemand waarom je dat krijgt? Op internet lees ik oa dat het dan kan dat iemand dan in je whatsapp probeert te komen?
whattsapp web. ik kende het ook niet, maar via dat kunnen mensen met je mee lezen. maar dan moet je een code scannen
Whatsapp web, moet je die QRCode scannen met je eigen telefoon, dan open je de site in bijv Chrome en dan heb je die QRcode en die scan je dan met je telefoon, en dan opent je whatsapp gesprek ook via de laptop, en kan je dus communiceren via de laptop en via je mobiel, wel makkelijk als je mobiel aan de lader is bijvoorbeeld,,, gesprekken worden namelijk gewoon gelijk gesynchroniseerd met het andere toestel.. Maar hoe bedoel je met dat mensen kunnen mee lezen? wat voor mensen ??
Ik snap het niet helemaal sorry... Hij krijgt gewoon opeens uit het niets elke keer een code van whatsapp naar zijn mobiel toegestuurd terwijl hij niks aanvraagt of wat dan ook... Het is echt vanuit het niets. Kan het zo zijn dat iemand zijn whatsapp probeert in te komen zodat diegene kan meelezen bijvoorbeeld? Of betekenen die codes die steeds gestuurd worden iets anders? Wij vinden het zo vreemd wij hebben nog nooit codes van whatsapp gekregen
niemand kan zomaar meelezen, je moet echt met je eigen toestel whatsapp web activeren zodra deze geen internet heeft of niet aangemeld is werkt het al niet eerder iemand die nieuw whatsapp op zijn nieuwe tel. wil zetten en verkeerd nummer ingevoerd heeft
Ja we zijn erg op ons hoede de laatste tijd aangezien zijn zaak ook kort geleden gewapend overvallen is.. Dus we zijn al extra paranoïde met dit soort dingen. Hopelijk maken wij ons druk om niks...
Hmm, dat lijkt me dan meer op dat iemand met een andere telefoon en jullie nummer proberen whatsapp te installeren. Vriend kreeg laatst andere telefoon en moest daar whatsapp op zetten en die kreeg toen ook een code via sms..
lol zit net te denken, heb ook ooit een code aangevraagd, maar nooit gehad xD denk dat ik ook eens een verkeerd nummer heb ingevoerd haha
Bij 1x zullen ze toch geen argwaan krijgen wij hadden het eerst niet namelijk.. Behalve toen de daarop volgende dagen ook opeens codes snachts binnen kwamen
Ik neem aan dat ze zonder die code voor de rest toch niks kunnen. Maar ik durf het je niet met zekerheid te zeggen sorry.
WhatsApp FAQ - Verifieer je telefoonnummer in WhatsApp misschien staat op deze site wat meer informatie erover?
Zou het dan zo kunnen zijn dat iemand mijn man zijn nummer gebruikt en hoopt dat hij terug gebeld gaat worden met de code of snap ik het nu helemaal verkeerd? Sorry ik heb helemaal geen verstand van dit soort dingen