foto's laten maken bij kids profi portrait

Discussie in 'De lounge' gestart door Fleur1, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zag ergens een advertentie staan dat je foto's kan laten maken voor 2,50 nu zat ik bij hen op de site te kijken en hadden ze het over een setprijs van 99,- weet iemand precies wat je krijgt voor dat geld? en of het mooie foto's zijn?
    En hoeveel foto's zijn het dan vaschillende boedel ik.

Groetjes Fleur1

2. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik lees even mee! volgende week staan ze namelijk bij ons bij de Appie!

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ik heb dit gedaan bij ons in de c1000. inderdaad een klein bedrag betalen. de vrouw die de foto's maakte, deed het erg leuk.
    bij deze actie kreeg je 1 foto gratis. dus ik dacht: kan het altijd proberen.
    een week erna konden we ze ophalen. de foto op doek was prachtig; echt super mooi! die wilde ik dan ook per se. koop je die, dan zit je alleen al bijna bij de setprijs. dus hebben we de set gedaan. maar niet alle foto's zijn dan even mooi. achteraf gezien baal ik er wel van dat we het allemaal gekocht hebben. het is behoorlijk duur en je hebt dan een hele serie foto's.
    de foto die je gratis krijgt, was de minst mooie. Dat is een potretfoto, met alleen dr hoofdje en recht van voren genomen (en ik houd daar niet zo van)

Succes ermee!

Groetjes

Arri

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb die foto's al meerdere malen laten maken.
    Een set kost idd heel wat meer geld 1x van mijn moeder gehad.

Je moet van te voren 2,50 betalen en je krijgt dan 1 foto voor niks mee (nouja voor 2,50 eigenlijk dus die je al betaald hebt) de rest van de foto's kun je los kopen en bestellen.

Over het algemeen zijn het vaak wel leuke foto's hoor maar ik heb er 1 x een hele set laten maken die er echt niet uit zag op die ene die ik dus "gratis" mee kreeg.

De foto die je kirjgt is 13 bij 19 dacht ik en de rest hebben ze in verschillende maten voor je gedrukt enzo maar die kun je in verschillende maten alsnog bij bestellen.

Schoot duurt ongeveer 7 minuutjes bij ons gemiddeld.
    Het is handig om als je zoiets wilt doen wel optijd te gaan want er staat hier vaak een hele rij!
    En een favo popje ofzo van je kind mee te nemen om aandacht mee te kunnen trekken en erbij op de foto te zetten.

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Oja en als je ze een beetje lief aankijkt mag maam ook wel mee op de foto :D

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    of rond etenstijd gaat. ik was er rond 5 uur: was de enige!

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Dan ga ik maar eens kijken. We wilde een leuke foto van de kids laten maken maar bij een fotograag betaal je al 45 tot 55 euro om er alleen maar te zijn haha en dan wat e nabesteld is ook nog al snel 40 euro dus dan valt bijvoorbeeld een set al reuze mee

8. mwjalloh

mwjalloh Actief lid

2 jul 2008
    402
    0
    0
    ik heb het ook laten doen, ging eergisteren de foto's bekijken, echt prachtig maar stikduur. Alles bij elkaar was wel 230 euro (met de linnendoeken ingelijst dan) en ik vond het te duur. Toen ik zei dat ik het toch maar niet deed was die mevrouw opeens niet zo aardig meer dus heb die ene foto meegenomen en ik dacht stik erin.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik het twee keer met de meiden laten doen, en twee keer de hele set (zonder lijsten) afgenomen a 179 euro.
    De kwaliteit van de doeken vind ik niet geweldig, maar ja... als je van die mooie foto's van je kids erop hebt staan...

Hier staat nu Bell Photo... maar denk dat ik maar oversla dit keer.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    wat zit er dan precies in hetpaket van 99 euro?

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik heb het laatst ook laten doen..
    Djayson was toen net geen 2 weken oud :D
    En de foto's zijn echt super mooi geworden!
    Ik kreeg nog 1 foto extra gratis, Djayson samen met zijn nichtje :D
    Met Djayson zijn ze heel lang bezig geweest, iets van 20 a 25 min, en niet omdat het niet lukte, juist omdat het zo goed ging :D

Ik had de setprijs van 140 euro genomen, had alleen de zwart-wit linnendoek niet genomen, maar ik hou niet zo van zwart-wit.

Deel Deze Pagina