zoals de titel al zegt word ons meisje binnenkort 1 jaar wat een mijlpaal hoe deden jullie dat, de eerste verjaardag vieren? en dan bedoel ik eigenlijk, de visite na het slaapje of de hele dag door? denk dat wij het in 2 dagen verdelen zodat er visite komt na haar slaapje dus vanaf 2 uur of zo. vind het zo moeilijk, denk dat ik het allemaal te goed wil doen herkent iemand zich hierin??? en heeft iemand nog leuke ideeen voor een 1ste verjaardag??
al vast gefeliciteerd.. Wij hebben hem in de ochtend laten slapen en rond de klok van 13.00 uur kwamen de mensen. Ongeveer 20 mensen zijn er geweest. We hebben die middag ook gewoon op bed gelegt. Normaal ging hij toen zo rond de klok van 14.30 naar bed, maar we hebben 1 uurtje extra wakker gehouden. Tip... Houd er rekening mee dat ze s'nachts miss onrustig is met slapen door alle indrukken die ze heeft op gedaan. Bij ons was dat wel zo en bij meerdere mensen hoorde ik dat hun kindjes ook wat onrustige waren. maar miss dat het helemaal niet zo is bij jullie meisje
Finn sliep toen nog 2 keer, en wij hadden hem sochtends alweer vroeg op bed gelegd, rond 9.00, en toen hij om half 11 weer wakker was, was er wat visite. Smiddags al rond half 2 weer op bed tot half 3, en daardoor was hij weer optijd wakker voor de visite smiddags...
Ooh wat spannend! Wij zijn nog niet zover, maar ik denk dat ik het vanaf 15:00 uur ofzo zou doen. Of de ochtend én de middag 2 mogelijkheden. Een vriendin van me zei dat ze de hele dag doet, maar mensen gewoon de slaaptijden van haar zoontje laat weten aan iedereen. Is misschien ook een idee! Verder wil ik een taart kopen voor hem waar hij lekker mee mag ouwehoeren! Veel foto's en films maken!
Wij hadden in de ochtend visite, daarna deed ze haar middagslaapje en smiddags kwam er weer visite.. Terwijl ze sliep bleven opa en oma en nog wat visite wel maar mijn dochter zelf heeft lekker kunnen slapen.. Enne die taart hihi ze had zelf ook een eigen taartje maar moest er niks van weten wilde liever een bruin broodje eten hahahaha
Gefeliciteerd alvast! Ik het toen mijn oudste 1 werd de visite in 2 keer laten komen. 's Ochtends voor zijn slaapje en 's middags er weer na. Ging perfect.
wij hadden het in 2 dagne gevierd, zaterdag voor familie van 14.00 tot 17.30 en de dag erna zondag voor vrienden en kennissen van 14.00 tot 17.00 was lang zat voor mijn eenkennige meisje oh alvast gefeliciteerd
Hier kwam de visite vanaf 13.00 uur. Maar mijn ventje lag nog lekker te slapen, dus die hebben we ook gewoon laten liggen. Rond half drie werd ie geloof ik wakker. Hij heeft toen zn eigen meptaartje gekregen en dat was een groot succes. Hij ging dr vol in met zn gezicht, smullen maar! Om vijf uur gingen we met onze familie (opa's/oma's en beide zussen met aanhang en kids) naar het pannekoekenhuis. Was echt een superdag. 's nachts had ie wel goed geslapen, maar de volgende dag was ie hartstikke chagrijnig.
Ohhh wat leuk he, Ik ben er ook al helemaal mee bezig! De tijden vind ik ook wel lastig omdat ons zoontje 2x slaapt. Ik dacht eerst ook van 2 tot 6 maar tussen 2 en 3 gaat hij altijd voor de 2e keer slapen. Nu was ik aan het denken om vanaf 1 uur te doen zodat het toch een beetje verdeeld is. Dus voor en na zijn slaapje visite, aangezien er veel bezoek zal komen. hmmm lastig, ben er nog niet helemaal over uit haha. Nog veel plezier met de voorbereidingen!
heeel herkenbaar. gijs zit/zat net met 1 a 2 slaapjes te klote, en gooide 2 weken voor zijn eerste verjaardag zijn schema om dus toen moest ik de tijden nog aanpassen. we hebben het nu van 14-17 gedaan en dat was lang zat. vooral voor gijs. we hadden ongeveer 20 mensen uitgenodigd. erg streng geweest in wie ik had uitgenodigd. maar ik zou zeggen probeer het niet te druk te maken (het is vooral de verjaardag van je kindje en van jullie) HAVE FUN