thee, water, vruchtensiroop, (karne)melk . En ik heb laatst pakjes 'Wicky' gehaald voor onderweg. Appelsap moeten we nog even uit proberen of ze dat lust. En af en toe maak ik een fruitdrankje met yoghurt (in de blender), vind ze ook erg lekker.
Diksap, (kabouther)thee, appelsap verdund met water en BV @Athina: Wicky is vruchtenlimonade, geen vruchtensap, er zit dus wel suiker toegevoegd
Kabouterthee? Wat is dat? Hier krijgt ze voornamelijk gewoon water en soms diksap of verdunde rooibosthee. Maar ik vind het wel handig dat ze water drinkt: kan geen kwaad en altijd overal te krijgen.
Iemand ervaring met smaakjesthee? Ik geef diksap en af en toe koude thee, maar als 'ie dan proeft dat er thee inzit kijkt 'ie heel teleurgesteld en wil 'ie maar heel weinig drinken. Smaakje van diksap is natuurlijk lekkerder, maar ik wil dat 'ie ook andere dingen drinkt dan zoet. Vandaar dat ik aan meloenthee ofzo denk, zit toch een smaakje aan..
smaakjesthee bevalt hier wisselend de ene keer vind ze het lekker, de andere keer niet. Wij geven meestal bosvruchten of aardbeienthee, die zijn van zichzelf iets zoeter. Winterthee vind ze ook wel lekker. Maar soms denk ik, dat als ze dorst heeft, dat ik (bijna) alles kan geven qua smaak Ow wij hebben trouwens kinderfantasie, maar die lust ze meestal niet...
Malou en Ruben krijgen kunstvoeding nr.2, water, thee (verschillende soorten, maar net wat er vooraan staat), en verdund sap. Tot ze 10 maanden waren alleen borstvoeding, kunstvoeding, water en thee. Thee zijn verschillende soorten, maar net wat er voor aan staat, sap zijn verschillende soorten en dan ong 30% sap en 70% water en maar net wat er open is op dat moment. Vers maken wij eigenlijk (heel slecht) alleen sinasappelsap, dit verdunnen we dan ong 50/50. Benthe krijgt alleen borstvoeding en soms kunstvoeding !