He meiden, ben zwanger van ons 3 de en voor de 3 de keer stuitligging en bevalling met KS. Heb op dit moment enorm pijn, precies of ik heb op een fiets gereden 600 km en met een houten zadel. Wat zou dit kunnen zijn. Vorige week contole gehad en alles was nog potdicht en baarmoederhals was hoog. Dus nog niets wees op een dreigende bevalling. Nu loop ik gewoon krom van de pijn. Om 17.00u gyn voor controle
zico, misschien heeft je gyn dit ook wel gezegd, maar goed.... volgens mij begint die kleine van jou inmiddels behoorlijk druk naar beneden uit te oefenen. daar kun je best een beurs gevoel van krijgen! nu ik jouw berichtje zo lees, denk ik: o ja, dat had ik ook op het laatst. nu lag mijn ukkie wel met de kop naar beneden en niet in stuit, maar misschien kan dat net zo drukken (of is-ie nog gedraaid?)
hallokes, Ons kleintje is dus gedraaid en drukt met z'n hoofdje tegen bekken aan, dat zou ook de pijn zijn volgens de gyn. Voel me vandaag weer niet te best, wel fijn te weten dat ze ks gaan doen en binnen een 3 weken het kleintje er is.