Ben ik de enige met van die tere hielen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sterre82, 7 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Vandaag zomerschoenen gekocht ( ik had er nog geen :p ) en net gelijk even aangedaan. Stukje gelopen met de kids en jawel, weer blaren op mijn hielen. Ik heb dat altijd met nieuwe schoenen ( behalve laarzen en hogere schoenen dan ) Het maakt gewoon niet uit wat ik doe, korte stukjes lopen in het begin, inspuiten met spul.. Standaard blaren. Nou gebruik ik wel van die footpads voor blaren maar ik vroeg me af of ik nou de enige ben die dat steeds heeft :)

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Nee hoor je bent niet de enige. Vanochtend ook met nieuwe ballerinas gelopen. Kon nog voor het betreden van de super weer naar huis om teenslippers te halen...

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, heb na een klein half uurtje al blaren en dan heb ik nog niet eens een half uur gelopen.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn dochter van vier heeft ook heel snel blaren...

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik heb het altijd op m'n tenen met open schoenen....
    Al zitten ze nog zo lekker.. Einde van de dag zitten er overal pleisters op.

Heb nu wel fijne pleisters gevonden trouwens... Van hansaplast heb je doorzichtige pleisters.. Kunnen ook paar dagen blijven zitten.
    Zijn superdun dus je voelt het nauwelijks maar het helpt wel tegen de blaren.

6. Snaud

Snaud Actief lid

17 nov 2012
    432
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik heb er soms ook wel last van met m'n zomerschoenen. Ik heb een paar ballerina's al 5 jaar ofzo, en elk jaar krijg ik blaren de eerste paar dagen dat ik ze aan heb. Daarna lopen ze wel de rest van de zomer super! Toch apart, ze zijn ondertussen helemaal ingelopen na die 5 jaar haha, maar krijg er nog steeds blaren van de eerste paar dagen.

Dank voor de tip Saskia78! Ik ga er eens naar kijken.

7. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik heb er ook altijd last van, irritant is het he!
    Als ik eindelijk aan m'n schoenen gewend ben is het alweer winter en de volgende zomer kreeg ik gewoon weer blaren.

8. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Saskia: ja die heb ik ook, zijn inderdaad erg fijn!

Snaud: dat heb ik ook. Zelfs van schoenen die ik al jaren heb krijg ik eerst blaren en daarna gaat het wel. Echt maf.

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.842
    9.347
    113
    Gelderland
    Ik heb hier idd ook erg last van. Wat ik wel eens doe in huis alvast inlopen met een pantysokje. Niet charmant maar helpt wel;)

10. 2debaby

2debaby Actief lid

25 feb 2013
    409
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik ook echt Standaard bij nieuwe ballerina's.. Wordt er gek van.
    Ik plak tegenwoordig al pleisters voor ik de deur uit ga. Dat scheelt wel!

11. knap

knap Niet meer actief

Meestal zijn mijn hielen de pineut. En je kent het wel ze moeten gewoon uit gelopen worden maar ja een prettig voor uit zich is het niet. Paar dagen klooien met pleisters en dan trekt de wond dicht en krijg je eelt voor die schoenen op je hielen.

Teen slippers waar bij je grote teen en andere teen er door gaan ook geen hobby.

Dus hier ook z.n slacht offer.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Heeeeeeeeel herkenbaar.

Lage schoenen, sandalen, slipper altijd de eerste keren blaren. Maakt hier ook niet uit of ze nieuw zijn of al een tijdje in bezit.

Hier standaard gewoon pleisters in de tas
    Ben nu net pleisterloos en hoop alles ingelopen te hebben ;)

13. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde verhaal. Ook nog steeds niet kunnen slagen voor zomerschoenen. Altijd blaren en kapotte voeten van nieuwe schoenen. Ook met schoenen die ik een tijdje niet meer aan heb gehad (maar wel al jaren heb) loop ik blaren.

Vandaag mijn birkenstocks aangehad. Die heb ik nu voor het 3e jaar. Halverwegen de dag van ellende op blote voeten op het werk gaan lopen. Beide voeten kapot op 2 plekken :(

14. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.293
    1.461
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik heb altijd de achterkant van mijn hiel/voet kapot, je weet wel waar die rand van de schoen precies zit. Heb nu nieuwe pumps en weer veel pijn en pleisters. Ook vaak mijn kleine teen aan de zijkant.

15. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Herkenbaar. Bij mij is het iets waar ik elk jaar "even doorheen moet". Na twee weken blaren en wondjes ontwikkel ik meestal vanzelf een klein laagje eelt en de rest van de zomer heb ik weinig last.

16. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Hier precies het zelfde.

Tip, als je blaren hebt gelopen doe er een blarenpleister op ideaal de pijn is heel snel weg!

Deel Deze Pagina