Is het niet veel eerlijker als er geen naam van de inzender onder de foto staat vermeld bij de baby/buik van de maand verkiezingen? Ik gun het iedereen net zo veel maar krijg vaak het idee dat de bekendere zp'ers alleen al voor hun naam een stem krijgen en niet voor de ingezonden foto. Ik doe nu zelf een aantal maanden mee dus hou het nauwlettend in de gaten, vandaar mijn vraag. Waarom niet de namen weghalen zodat iedereen eerlijke kansen heeft.
Ja dat denk ik ook wel eens Ik doe ook al zo'n 8 maanden mee en vind natuurlijk de 2 a 3 stemmen die ik krijg elke maand ook niet leuk. Ik wil ook wel eens een keer winnen. Ik vind namelijk dat ik het mooiste kind van mijn wereld heb !
Ben benieuwd wat beheer hier van vindt. Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die dit vindt.
En ik vind het juist stom dat mensen die nóóit iets op ZP posten wel mee kunnen doen aan deze 'verkiezingen'.. Overigens kan een foto, in mijn ogen, véél mooier worden als je het verhaal erachter kent en tja; het verhaal van ZP-ers die veel berichten plaatsen, is vaak bekend bij meer mensen..
Beste 2g4e, Dank je voor je suggestie, we zullen het bespreken. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Goede suggestie. Typisch gevalletje kuddegedrag? Ik kies altijd de mooiste foto en ja, dan kijk ik of degene uberhaupt wel berichten op het forum heeft geplaatst.
Helaas ik ben toch een redelijk bekend lid en krijg veel stemmen maar een onbekend lid die pas 6 berichten geplaatst heeft lijkt nu toch echt te gaan winnen.. Ik ben dus voor een regel dat na 500 berichten je pas mee mag doen..
Ja dat vind ik ook dubieus maar dan denk ik al snel dat diegene misschien via andere forums ofzo stemmen vraagt snap je? Misschien denk ik wel heel slecht hoor maar het is toch apart. Ik ben blij dat Beheer hier iig naar gaat kijken en ben benieuwd wat ze besluiten. Ik post geen super gave foto's van een fotoshoot ofzo want daar heb ik gewoon het budget niet voor maar ik vind dat ik voor een leek best leuke buik-selfie maak en dan snap ik soms niet waarom ik 3 stemmen krijg ofzo en een in mijn ogen minder boeiende foto, als een trein gaat. En ik durf best te zeggen dat ik weet wat een mooie leuke foto is en wat een alledaagse foto is. Ieder zijn smaak natuurlijk maar toch. Maar goed, nogmaals ik hoop dat ze de namen weg gaan halen en de verkiezingen op die manier wat eerlijker worden.
Misschien omdat haar foto ook de leukste is? (vind ik dan...) Ik kijk nooit naar namen of aantal berichtjes, ik stem gewoon op de foto die ik het leukste vind
Maar dat mensen stemmen op namen weet ik wel zeker trouwens... Ik heb een keer meegedaan aan de buikfoto van de maand. Had een foto ingestuurd waarop mijn kindjes hun handafdrukjes met verf op mijn buik hadden gezet, ik kreeg heel weinig stemmen. Maand daarop doet een "bekend" zp-lid exact zo'n zelfde foto insturen en die wint met heel veel stemmen
Ik begrijp niet wat er erg aan is, als een onbekend lid wint? (En dus waarom je de 500-berichten-norm voorstelt)
Omdat sommige zich hier alleen inschrijven om mee te doen , terwijl ik vindt dat je ook gewoon een actief lid moet zijn