ik bij Foto op canvas vanaf herinnering op linnen ben ik erg tevreden over, als je iets anders wil, dan doen ze niet moeilijk en als er iets niet kan of afwijkt, dan mailen ze je er altijd over Super leuk om cadeau te geven! Whahaha ik word al helemaal blij bij de gedachten. Zeker een foto op zetten als ze hangen. Ik ben heel erg benieuwd.
Ga ik zeker doen hij is pas 25 oktober jarig maar ik ga ze echt mooi niet zo lang verstoppen hoor ik hang ze gewoon ineens op
whahahaha dat is helemaal leuk. zo van wow wanneer heb je dat gedaan verrassing voor je verjaardag. Hier zijn we ook echt canvasgek. Ik vind het echt geweldig en mijn man ook. Daarnaast hebben we van een loos wandje een fotowand gemaakt met allemaal verschillende formaten fotolijsten. Ook erg leuk om te hebben hihi. Ben gek op mooie momenten op de foto. Ik hoop dat je ze een beetje snel binnen hebt en je ze gelijk op kunt hangen. hihi Ben zo benieuwd naar zijn reactie. Oke hormonen en zwanger denk ik, ik voel me helemaal blij Leuk topic!
zoeits twijfel tussen 2.. al een paar maanden daarom is hij nog steeds bruin hahaha maar heeeeel misschien neem ik recentere foto en hang ik deze of op zijn slaapkamer of op de onze
60x60 is bij de hema 65 2 stuks dus 97.50 omdat je de 2e 50% korting krijgt herinnering op linnen is ook goed, alleen daar moet je zelf nog een ophangsysteem aan maken met spijkertjes, bij de hema zit dat er standaard al allemaal aan. herinnering op linnen: 60x60 = 41 dus 2 voor 82
MrsNuke super gaaf zeg wow! Echt heel erg mooi. Ik ben benieuwd hoe de kleine er uit komt als de muur grijs is Prachtig
Wat een gave foto's!! Ik weet niet of je wel eens gedacht hebt aan foto's op aluminium? Ik heb onze trouwfoto op aluminium laten drukken. Is echt super gaaf geworden! Ik heb hem bestelt bij deze firma: Foto op canvas, aluminium, plexiglas | Fotogeschenk.nl Ze hebben ook de canvas, plexiglas en nog meer. Super service daar! ze hebben mij heel goed geadviseerd wat ik het beste kon nemen. Als je nu je mailadres opgeeft krijg je 10 euro korting op je eerste bestelling zag ik net.
Vink niets sorry van Canvas vind ik dat ruwe zo mooi zeg maar en ben bang dat het te veel glinsterd...dat heb ik ook bij die plexiglas enzo..
@Daantje klopt, dat doen we inderdaad altijd zelf Ze hebben wel een leuke actie voor 90 bij 90 voor 57 euro maar voor een muur van 4 meter is het misschien net iets te?? Al vind ik het wel mooi als ze zo groot zijn hihi. Moeten ze alleen niet binnenkomen als manlief thuis is, dan is het geen verrassing meer.
@cynnie afstanden bepalen, tekenen en boren maar. Ik vind het makkelijk dat we zelf haakjes er aan kunnen doen. Af en toe boor ik ook niet helemaal in het midden en kan ik daardoor iets smokkelen met de haakjes achter op de canvas hihihi en dan hangt ie nog steeds recht of ik schakel even mn broeder lief in, die is een stuk langer en die komt overal bij
hahaha dat kan ook. Je kunt wel waar je het ook besteld aangeven dat het een verrassing voor je man is en dan leveren ze niet op de dagen dat hij thuis zou zijn. Gaat hier tot op heden goed