Pfffffff. Ben al dagen op zoek. Laatst zag ik iets op tv en nu wilde ik dat via uitzending gemist terug kijken. Maar ja....welke programma en welke zender....geen idee... Misschien dat iemand mij kan helpen? Het gaat uit een kort fragment uit een programma. Een vrouw (als ik me goed herinner) laat een paar lijsten zien met daarin foto's van koeien. De lijsten waren van steigerhout en behoorlijk aan de maat. Ze maakte de foto's eerst als hobby, maar kreeg zoveel leuke reacties dat ze ze nu ging verkopen. De fotoserie was bijna af... Iemand die zich dit kan herinneren?????
Was het niet bij de tv-makelaar? Kan me herinneren dat ik een tijd geleden ook zoiets gezien heb en volgens mij was het in dat programma en aangezien ze nu herhalingen aan het uitzenden zijn...
Nee ik weet ook niet meer wanneer ik het gezien heb. Ik denk in de maand juli of begin augustus... Tv-makelaar?? Kzal eens neuzen.... Nog meer tips???!!
Oh ja, ik dacht zelf dat het om een wat bekendere Nederlander ging..... bij wie je even in huis kon kijken. Heb me al suf gezocht in de afleveringen van 'ik kom bij je eten' op RTL 4 maar kan het niet vinden...
peter de vorst (zo heet hij toch? die royalty kenner..) heeft ook een programma gehad van kijken bij bners. iets met sterren ofzo? kwam op rtl 4
Mmmm....is een idee maar denk het niet. Dat programma is altijd vrij laat. Als ik zo laat nog tv kijk, dan is het samen met mn man en die was er niet bij. Bedankt voor de tip.
O ik heb dat ook gezien idd Die mensen hadden een heel groot huis....hij was boer toch en zij maakte die dingen idd
Na een dag lang zoeken, en 320 mensen die mijn topic hebben bekeken, helaas helaas geen steek verder gekomen. Bedankt voor de moeite van het lezen en voor het meedenken
ik kom bij je eten misschien? heb t niet gezien, wat je net noemde, maar bij dit programma komen ze bij BNers in de woningen...
Dat dacht ik nou ook! Dat is een programma dat ik wel eens kijk. Maar heb bijna alle 'uitzendingen gemist' al teruggezien...snif Misschien moet ik ze nog eens bij langs gaan....
is het niet zoiets als Nederland te koop? daar gaan ze op zoek naar welk verhaal er achter een advertentie op MP staat