nou was ik net effe heel creatief bezig een banner te maken .......leuk leuk leuk ..kon er gezellie een foto voor plakken .....accepteert zwangerschapspagina hem niet .... en ik zie wel mensen op zwp die wel zo'n banner hebben met foto ..... hoe zit dat ?
Waarschijnlijk heb je hem bij Lilypie gemaakt. Als je op mijn banner klikt, wordt die aangemaakt via een andere site dan lilypie en die aanvaard zwangerschapspagina wel.
@kathy... had al geprobeerd via dezelfde als bij jou een banner te maken. Had eerst mn foto verkleint met de foto verkleiner van deze pagina. Maar dan zegt ie nog dat hij te groot is. Doe vast wat fout. (m'n engels is ook niet zo denderend) Ik doe eerst create your photo signature, dan birthday avatars. Weet niet of ik dan goed zit. Invullen en dan kopieren naar mn profiel. Dan zegt ie ook dat hij te groot is.
Misschien door de andere teksten die in je onderschrift staan? Verwijder die eens en probeer het dan nog eens. Elmo
Hmm.. nee geprobeerd... En hij zegt: Het plaatje wat je gebruikt in je onderschrift is te groot. Plaatjes mogen 491 pixels breed en 150 pixels hoog zijn.
ik heb alle onderschriften verwijderd ....maar nee doet het niet ...morgenochtend probeer ik even de site van kathy