@Dizzy, Je bedoelt de test (18-6)? De piek? Want kijk nu eens in mijn album naar mijn nieuwe kaartje Ik hoop het zoooo! Zou dan heel goed kunnen als het eitje binnen 24-48uur gekomen is
Tessa, FF geeft ook je ei aan, (op de 19e) maar toch... Je hebt echt wel een ei gehad denk ik hoor. En je temp is weer mooi omhoog! Nu maar hopen dat ie omhoog blijft
@uk Zou kunnen toch? Als mijn piek de 17e en de 18e is geweest, dan klopt dat wel als mijn ei op de 19e is geweest... Toch? Ik hoop zo dat het waar is! Dan zou ik echt gelukkig zijn! En nu inderdaad hopen dat hij omhoog blijft *blazen*
@desiree1986 ik heb gister eens ff uitgeprobeerd.. eind van de middag bijna nihil en's avonds toch een iets donkerder streepje maar ook niet positief hoor ... dus zou idd kunnen desiree. (was erg nieuwsgierig hahaha dus uitproberen dan maar d8 ik) @tessa8 toch waarschijnlijk wel je ei? haah goed nieuws zeg! jeetje wordt er vrolijk van! liefs kanjer
Ja hoor kan! Ik heb ook geen positieve ovu testen volgens het boekje. Heb 3 dagen een 2e streepje en verder geen 2e streepje. Nu al voor de 2e ronde achter elkaar. Dus ik ga er maar vanuit dat ik weinig LH aanmaak, maar wel een eisprong heb (temp klopt met de lichte ovu testen + de symptomen) Kan dus prima dat jij dat ook hebt hoor
@dreamer, Bedankt! Gelukkig zeg, ik hoop het echt. En aan mijn temp te zien zou het kloppen met de donkerste streepjes (zijn dus niet "echt" posi) Hopen dat mijn temp hoog blijft! Heb wel wat last van steekjes!
@ dreamer.. (niet vervelend bedoeld hoor) maar ben blij dat we dan iig niet de enige zijn met hetzelfde "probleem" maarruh uitgaande dat bij mij dag 12 posi was he.. dit was 16-6 wat is dan ong de datum van mn nod? denk zelf rond 29-6 kan dat kloppen? liefs kanjer
tnx ramona! gaan we de 30 in gedachten houden..spannend! en nu maar hopen dat het gelukt is ! liefs kanjer